Hurricane stage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
3 svar
1 synes godt om
14. januar 2014

Stumpen

Eller hvordan staves..

sådan et sæt fik jeg i julegave og puttede to billige blonlys i - hvilket resulterede i at de da de manglede 5 cm smeltede helt ud og fyldte hele glasset.. Er dette normalt? (Sikke en rengøring) eller skal jeg bruge de dyre lys med folie omkring?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2014

Masig

Stumpen skriver:

Eller hvordan staves..

sådan et sæt fik jeg i julegave og puttede to billige blonlys i - hvilket resulterede i at de da de manglede 5 cm smeltede helt ud og fyldte hele glasset.. Er dette normalt? (Sikke en rengøring) eller skal jeg bruge de dyre lys med folie omkring?

Der behøver ikke være folie omkring, men nogle gode kvalitets bloklys skulle kunne holde stearinen indenbords og ikke flyde ud over det hele... Ellers nogle kuglelys de plejer heller ikke at flyde ud 

Anmeld

14. januar 2014

Stumpen

Masig skriver:

Der behøver ikke være folie omkring, men nogle gode kvalitets bloklys skulle kunne holde stearinen indenbords og ikke flyde ud over det hele... Ellers nogle kuglelys de plejer heller ikke at flyde ud 

Er lidt nærig når det kommer til stearinlys, men stagerne er så flotte, så må bøje mig 

Anmeld

14. januar 2014

Masig

Stumpen skriver:

Er lidt nærig når det kommer til stearinlys, men stagerne er så flotte, så må bøje mig 

Ja ellers skal man bruge fyrfadslys, men det er bare lidt tamt i sådan nogle stager jo...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.