Anbefal en gyserfilm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2014

Ammi

Rosa-Sofia skriver:

Ja som overskriften siger, min mand og jeg er vilde med gys. Men vi har ingen film pt, så anbefal gerne en.

Hej. 

Nu er jeg ikke selv så vild med gysere (jeg bliver vildt bange:p) men har set en masse sammen med min søde kæreste. 

Dem jeg synes skræmmende og gode er;

The Desent

The Conjuring

Insidius (både 1 og 2)

også hvis det skal være vildt splat så the collector og the collection(fortsættelsen)

bare skriv for flere forslag, jeg har så mange. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2014

Lenats31

Rosa-Sofia skriver:

Ja som overskriften siger, min mand og jeg er vilde med gys. Men vi har ingen film pt, så anbefal gerne en.

The Conjuring

Bag Facaden

Case 39

Insidious

The Others

Anmeld

14. januar 2014

vitapigen

Saw

Anmeld

14. januar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
The sinister. Den skulle være meget skræmmende. Min kæreste kan normalt godt lide gyser, men med den her måtte han slukke efter 15min.

Anmeld

14. januar 2014

Lenats31

Half Light med Demi Moore er også god synes jeg

Anmeld

14. januar 2014

M &.I

Rosa-Sofia skriver:

ej hvorDan kunne du se gysserfilm !!!    jeg er blev  bange efter jeg født min søn og nu kan jeg slet ikke lide den og kan ikke klar i 5 min. jeg bliver sååååå baaange. før jeg fik min søn kunne jeg godt lide at se den. men ikke længer

Anmeld

14. januar 2014

Lenats31

I.M skriver:

ej hvorDan kunne du se gysserfilm !!!    jeg er blev  bange efter jeg født min søn og nu kan jeg slet ikke lide den og kan ikke klar i 5 min. jeg bliver sååååå baaange. før jeg fik min søn kunne jeg godt lide at se den. men ikke længer

Hvilken film er det?

jeg har det også fint med at se gyserfilm.Nogle kan jo godt det der.

Anmeld

14. januar 2014

Lenats31

Jeg har lige modtaget Insidous 2. Den er DÆLME heller ikke tabt bag en vogn. Jeg glæder mig til 3eren

Anmeld

14. januar 2014

M &.I

Lenats31 skriver:

Hvilken film er det?

jeg har det også fint med at se gyserfilm.Nogle kan jo godt det der.

Alle

Anmeld

14. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Sinister  Den er virkelig creepy. Min kæreste er ellers meget cool til at se gys, men vi var sgu lige skræmte over den der. Pyyyyyyha 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.