Ørebarn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

638 visninger
10 svar
2 synes godt om
14. januar 2014

AlberteSophie

hej alle.

Siden alberte har været helt lille (ca 3 mdr) har hun taget sig til ørene, perioder mere end andre. 

vi var derfor tiL lægen som bestemt ikke mente hendes øre fejlede noget? Vi tog derfor kontakt tiL ørelægen som kunne se at Beret havde væske i ørene. 

han ville ikke gøre noget før 8 mdr alder, da hun bliver 8 mdr er væsken mere eller mindre aftaget, og hun får derfor ikke lagt dræn.

alberte er 1 1/2 år og vi har været til lægen igen i dag pga ørene. Hun tager sig til dem, vil ikke sove og slet ikke ligge ned, hvilke for mig fortæller meget at det er ørene. Plus hun også er møg sur  

lægen siger endnu engang at de ikke fejler noget. 

Jeg syntes at hun er utrolig klodset, hun har gået perfekt og langt ihvertfald 6 mdr, men her det sidste måned har hun ikke kunne gå ti skridt uden at falde /: kan det ha noget med ørene at gøre, påvirker det balancen?

på forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2014

Tulle28

Lad være med at gå til egen læge, hvis du mistænker noget med ørerne, de har ikke det fornødne udstyr til at se og måle om alt er iorden derinde.

Jeg har selv 2 ørebørn og den yngste var også ramt på balancen (kunne vi se, da hun fik lagt dræn). Hun gik fra at ligne en der der havde drukket til at drøne afsted, som om hun aldrig havde bestilt andet

Afsted til ørelægen med jer

Anmeld

14. januar 2014

AlberteSophie

Tulle28 skriver:

Lad være med at gå til egen læge, hvis du mistænker noget med ørerne, de har ikke det fornødne udstyr til at se og måle om alt er iorden derinde.

Jeg har selv 2 ørebørn og den yngste var også ramt på balancen (kunne vi se, da hun fik lagt dræn). Hun gik fra at ligne en der der havde drukket til at drøne afsted, som om hun aldrig havde bestilt andet

Afsted til ørelægen med jer

Tusind mange gange tak For svar

Anmeld

14. januar 2014

CaWi

AlberteSophie skriver:

hej alle.

Siden alberte har været helt lille (ca 3 mdr) har hun taget sig til ørene, perioder mere end andre. 

vi var derfor tiL lægen som bestemt ikke mente hendes øre fejlede noget? Vi tog derfor kontakt tiL ørelægen som kunne se at Beret havde væske i ørene. 

han ville ikke gøre noget før 8 mdr alder, da hun bliver 8 mdr er væsken mere eller mindre aftaget, og hun får derfor ikke lagt dræn.

alberte er 1 1/2 år og vi har været til lægen igen i dag pga ørene. Hun tager sig til dem, vil ikke sove og slet ikke ligge ned, hvilke for mig fortæller meget at det er ørene. Plus hun også er møg sur  

Jeg syntes at hun er utrolig klodset, hun har gået perfekt og langt ihvertfald 6 mdr, men her det sidste måned har hun ikke kunne gå ti skridt uden at falde /: kan det ha noget med ørene at gøre, påvirker det balancen?

på forhånd tak

Enig med Tulle28.
Gå aldrig til din normale læge, hvis du har mistanke om problemer med ørene.
Ring du til ørelægen i morgen tidlig.

Anmeld

14. januar 2014

Tvebakken

AlberteSophie skriver:

hej alle.

på forhånd tak

Ja, tror bestemt væske på ørerne påvirker balancen hos nogle, jeg er overbevist om, at det var tilfældet ved vores yngste.

Hun er nu halvandet, er på sin anden omgang dræn (titanium denne gang), og har mellemørebetændelse lige så tit, som hun er snottet, hvilket er pænt tit.

Hvis jeg var dig, ville jeg opsøge en ørelæge, de ved altså mere end de almindelige læger, selvom nogen af dem også er rigtig kompetente.

Vi er i hvert fald pokkers glade for 'vores' ørelæge, som alle 3 unger har været hos.

Anmeld

14. januar 2014

M &.I

hej alle.

på forhånd tak

det havde min søn også da han var lille jeg ser ham hele tide han røre ved øre og min mor og søster sagde det er noget galt . vi tog til special læge jeg tror han var omkring 4-5 mdr. hun mente han havde væske, hun rensede ham, nu er han 17 mdr og har det en til videre fint. tage til special læge næse øre mund.

Anmeld

14. januar 2014

(august)

ring og få en akut tid hos ørelægen. Har selv et ørebarn og hvilken forskel der var i hendes humør før og efter dræn.

Anmeld

15. januar 2014

puslepigen

lige et ?

kan man bare ringe til en ørelæge eller skal man have en henvisning først??

har nemlig mistanke om der er noget med min søns øre

Anmeld

15. januar 2014

M &.I

puslepigen skriver:

lige et ?

kan man bare ringe til en ørelæge eller skal man have en henvisning først??

har nemlig mistanke om der er noget med min søns øre

du kan godt ringe til spicial læge , det gjort jeg

Anmeld

15. januar 2014

puslepigen

Mange tak for det så er det bare om og finde en der er god il børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.