Uforklarlig barnløs- hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.017 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. januar 2014

Lillemy

Kære jer,

Jeg er pt. i gang med min 5. insemination. Er blevet tjekket fra top til tå, og har fået at vide jeg er helt perfekt. Blodprøver normale, danner store æg og har hver gang en fin tyk slimhinde. Har altid haft regelmæssig cyklus og kan altid mærke ægløsning samt har meget ÆL-slim.

Kæresten er ligeledes tjekket og er også perfekt.

Alligevel er de første fire inseminationer ikke blevet til noget. Har aldrig prøvet nogensinde at have bare skyggen af en ekstra streg :-(

Vi er efter denne 5. insemination sendt videre til IVF.

Er der nogle af jer som har været igennem det samme, og hvor det virkede med IVF eller som måske alligevel fandt frem til noget de fejlede?

Synes det er ret frustrerende hele tiden at få at vide hvoir perfekt det hele ser ud, når det nu ikke virker

Jeg er for øvrigt slank og ryger ikke etc etc.

Kh mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2014

Froglover

Hej jeg er ligesom dig ufrivillig/uforklarelig barnløs jeg er også tjekket i alt og alt er ligesom dig helt fint, det samme med min kæreste alt er ok hos ham. Vi har været sammen i ca 15 år nu og jeg har heller aldrig været i nærheden af en positiv test..vi har været igennem 3 inseminationer, gik vidre til ivf fik 15 modne æg ud men ingen blev befrugtet.. Nu er vi igang med icsi, skal have taget æg ud på torsdag så må vi se om denne behandling hjælper. Klinikken mente at mine æg måske er lidt for hårde så de skal have lidt hjælp med mikro inseminering. Føler med jer det er meget frustrende at ikke kunne sætte ord på hvad problemet er. Håber det lykkes for jer

Anmeld

14. januar 2014

Mutti2B

Der var heller intet galt med mig og det lykkedes først i 6. IUI forsøg. Det var endda med en donor med primo sæd (er enlig).
Så opgiv ikke håbet

Anmeld

14. januar 2014

Lillemy

Froglover skriver:

Hej jeg er ligesom dig ufrivillig/uforklarelig barnløs jeg er også tjekket i alt og alt er ligesom dig helt fint, det samme med min kæreste alt er ok hos ham. Vi har været sammen i ca 15 år nu og jeg har heller aldrig været i nærheden af en positiv test..vi har været igennem 3 inseminationer, gik vidre til ivf fik 15 modne æg ud men ingen blev befrugtet.. Nu er vi igang med icsi, skal have taget æg ud på torsdag så må vi se om denne behandling hjælper. Klinikken mente at mine æg måske er lidt for hårde så de skal have lidt hjælp med mikro inseminering. Føler med jer det er meget frustrende at ikke kunne sætte ord på hvad problemet er. Håber det lykkes for jer

det er nemlig bare rigtig hårdt, og også hårdt at man hele tiden får at vide at alt er perfekt, når der bare ikke sker noget. Spændende med  jeres næste forsøg- kubbe de se/tjekke at de var for Hårde? Håber det lykkedes for jer :-)

Anmeld

14. januar 2014

esioul

Kære jer,

Jeg er pt. i gang med min 5. insemination. Er blevet tjekket fra top til tå, og har fået at vide jeg er helt perfekt. Blodprøver normale, danner store æg og har hver gang en fin tyk slimhinde. Har altid haft regelmæssig cyklus og kan altid mærke ægløsning samt har meget ÆL-slim.

Kæresten er ligeledes tjekket og er også perfekt.

Alligevel er de første fire inseminationer ikke blevet til noget. Har aldrig prøvet nogensinde at have bare skyggen af en ekstra streg :-(

Vi er efter denne 5. insemination sendt videre til IVF.

Er der nogle af jer som har været igennem det samme, og hvor det virkede med IVF eller som måske alligevel fandt frem til noget de fejlede?

Synes det er ret frustrerende hele tiden at få at vide hvoir perfekt det hele ser ud, når det nu ikke virker

Jeg er for øvrigt slank og ryger ikke etc etc.

Kh mig.

vi er også uforklarligt barnløse og i iui behandling. Ville ønske der var en diagnose,så vi ku forholde os til noget :\

Anmeld

14. januar 2014

Lillemy

Mutti2B skriver:

Der var heller intet galt med mig og det lykkedes først i 6. IUI forsøg. Det var endda med en donor med primo sæd (er enlig).
Så opgiv ikke håbet

Prøver at lade være med at opgive... :-) 

Anmeld

14. januar 2014

Lillemy

esioul skriver:

vi er også uforklarligt barnløse og i iui behandling. Ville ønske der var en diagnose,så vi ku forholde os til noget :\

Præcis det er virkelig svært ikke at vide hvad man kan gøre!!! Hvilket forsøg er i kommet til? Har du prøvet at ændre kost etc? Jeg har forsøgt at spise sundere ... Men det er nok også bare for at gøre et eller andet.har det ligesom om min mens bare vil igennem hver gang... Og mens smerter allerede over en uge før mens/ test dag

Anmeld

15. januar 2014

Froglover

Jeg ændre min kost lidt og får lidt flere vitaminer og motion jeg skulle nemlig tabe mig inden så der røg lige 25 kg på 6 mdr jeg har lagt min app væk som styrede hvornår jeg skal have mens for så tænker jeg ikke så meget over det, ellers plejer jeg nemlig også altid at gå og tænke på ja Idag skal jeg jo ha mens såå. Ja men på klinikken sagde de at de regnede med at det var fordi at mine æg var for hårde de tog 17 æg ud.. Var overstimuleret.. dagen efter var der 15 modne æg men ingen blev befrugtet derfor mente de at mine æg var måske for hårde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.