Charlotte89 skriver:
Jeg skal muligvis have pks., så vil derfor høre om der er en eller flere der vil fortælle om forløbet/oplevelsen og tiden bagefter?
Er lidt skræmt ved tanken om det, og hvornår det vil komme til at gå med en 3 årige bagefter.
Jeg skulle have haft planlagt kejsersnit, men nåede aldrig så langt, så fik akut to uger før

Jeg havde jo egentlig forberedt mig på, at skulle have kejsersnit, så det var der egentlig ikke så meget i. Fik at vide at det endte sådan to timer før, og hold nu kæft ventetiden var lang!

Nå, men der kom en narkoselæge ind og talte med mig sammen med en fødselslæge og en jordemoder. Og så fik jeg lagt et drop og så blev vi kørt ned på operationsstuen. Da vi kom ind fik jeg lagt en spinalblokade og så blev resten gjort klar.
Selve kejsersnittet var hurtigt overstået. Man kan mærke at de rør ved maven, men ikke kulde, varme eller smerte så kunne godt fornemme at de trak ham ud. Og så begyndte han at skrige og så var min opmærksomhed egentlig der

men de lappede mig bare sammen imens jordemoderen gjorde min dreng klar. Da hun havde undersøgt ham kom han over til min kæreste og så sad de lige ved siden af mig, så jeg kunne se ham og røre ham indtil jeg var lappet sammen.
Når man er færdig på operationsstuen bliver man kørt på opvågning (var jo vågen, men det skal man

) Da vi havde ligget i en time til halvanden blev vi kørt op på barselsgangen og var der til vi tog hjem
Hele forløbet var fantastisk
Jeg var oppe og gå tre timer efter kejsersnittet. Havde faktisk ikke særlig ondt. Kun i mavemusklerne. Det føltes som om jeg havde lavet MINDST 100 mavebøjninger. Men det var helt væk en uges tid efter. Nu 7 uger efter er min krop helt klar på sport og træning igen
Anmeld