Lukas update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

582 visninger
9 svar
10 synes godt om
14. januar 2014

Happiness

Længe siden jeg har pralet af ham den lille bisse

Lukas er nu 2 år og 6 mdr (om en uge). Vildt at han er blevet så stor 

Han snakker derud af, den køre jo non-stop den mund  Og flabet kan han også være, især når det ikke lige passer herren at skulle ud af døren... Og så er han lidt "flappet" uden at vide af det er hvor man bare ikke kan lade være med at smile.

Den anden dag sagde jeg: "Mor elsker Lukas!", hvortil han kiggede på mig med store elskværdige øjne og sagde "Lukas ogs elker Lukas!"

Han mener desuden at lillesøster er inde i HANS mave! Og kan blive yderst sur hvis nu vi siger det modsatte

Trods alderen er godt igang, og det giver sine konflikter, men vi tager dem som de kommer, og vælger kampene med omhu...

Nå men hertil skal I da lige have lidt billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2014

Nessie

Og han bliver da bare skønnere og skønnere

Det er så sjovt når de begynder at snakke, og man bliver ind i mellem nødt til at prøve at lade være med at grine højt, skøn alder

Men kan det nu virkelig passe at han allerede er så gammel???

Anmeld

14. januar 2014

Happiness

Nessie skriver:

Og han bliver da bare skønnere og skønnere

Det er så sjovt når de begynder at snakke, og man bliver ind i mellem nødt til at prøve at lade være med at grine højt, skøn alder

Men kan det nu virkelig passe at han allerede er så gammel???

Ja, jeg bliver mere og mere forelsket i den lille gut  Men er godt nok spændt på hvordan han reagerer her når lillesøster kommer til verden.... Tror han får sig noget af et kulturchok... Men vi prøver så godt som muligt at forberede ham.

Ja nogle gange kan man bare ikke lade være med at grine! Han kommer godt nok med mange guldkorn! 

Hvordan står det til hos jer? 

Og nej, forstår heller ikke at han er blevet så stor! Jeg har jo lige født

Anmeld

14. januar 2014

Dot D

Tiden går alt for stærkt...

Sikke nogle dejlige øjne han har

Anmeld

14. januar 2014

Nessie

Happiness skriver:

Ja, jeg bliver mere og mere forelsket i den lille gut  Men er godt nok spændt på hvordan han reagerer her når lillesøster kommer til verden.... Tror han får sig noget af et kulturchok... Men vi prøver så godt som muligt at forberede ham.

Ja nogle gange kan man bare ikke lade være med at grine! Han kommer godt nok med mange guldkorn! 

Hvordan står det til hos jer? 

Og nej, forstår heller ikke at han er blevet så stor! Jeg har jo lige født

Det kan være du bliver overrasket, det gjorde vi

Der har ingen jalousi været, tværtimod så kysser og krammer han sin lillesøster, synger for hende, og prøver at trøste når hun er ked af det

Vi har det godt. Vi har lige holdt bryllup og barnedåb, så vi havde en rimelig stressende december måned
Men det var så hyggeligt, og vi havde en skøn dag, manglede bare lidt sne, for at fuldende det

Anmeld

14. januar 2014

Rikke2404

Happiness skriver:

Længe siden jeg har pralet af ham den lille bisse

Lukas er nu 2 år og 6 mdr (om en uge). Vildt at han er blevet så stor 

Han snakker derud af, den køre jo non-stop den mund  Og flabet kan han også være, især når det ikke lige passer herren at skulle ud af døren... Og så er han lidt "flappet" uden at vide af det er hvor man bare ikke kan lade være med at smile.

Den anden dag sagde jeg: "Mor elsker Lukas!", hvortil han kiggede på mig med store elskværdige øjne og sagde "Lukas ogs elker Lukas!"

Han mener desuden at lillesøster er inde i HANS mave! Og kan blive yderst sur hvis nu vi siger det modsatte

Trods alderen er godt igang, og det giver sine konflikter, men vi tager dem som de kommer, og vælger kampene med omhu...

Nå men hertil skal I da lige have lidt billeder

Hvor ser han skøn ud! Tror han bliver en rigtig hjerteknuser når han bliver ældre, så charmerende han er

Anmeld

14. januar 2014

Happiness

Dot D skriver:

Tiden går alt for stærkt...

Sikke nogle dejlige øjne han har

Mange tak, kan også stirre på dem i timevis 

Anmeld

14. januar 2014

Happiness

Hvor ser han skøn ud! Tror han bliver en rigtig hjerteknuser når han bliver ældre, så charmerende han er

Mange tak   Han har allerede knust nogle stykker i vuggestuen

Anmeld

14. januar 2014

Happiness

Nessie skriver:

Det kan være du bliver overrasket, det gjorde vi

Der har ingen jalousi været, tværtimod så kysser og krammer han sin lillesøster, synger for hende, og prøver at trøste når hun er ked af det

Vi har det godt. Vi har lige holdt bryllup og barnedåb, så vi havde en rimelig stressende december måned
Men det var så hyggeligt, og vi havde en skøn dag, manglede bare lidt sne, for at fuldende det

Næ tillykke!! Med begge ting. Ja så er det da lidt stressende, især når december jo ikke ligefrem er en måned man slapper af i

Ihh det håber jeg også. Lyder til Daniel er verdens bedste storebror 

Anmeld

3. februar 2014

Nessie

Happiness skriver:

Næ tillykke!! Med begge ting. Ja så er det da lidt stressende, især når december jo ikke ligefrem er en måned man slapper af i

Ihh det håber jeg også. Lyder til Daniel er verdens bedste storebror 

Tak tak
Ja, der blev temmelig meget at se til

Daniel må bestemt høre til i kategorien "verdens bedste storebror", det er virkelig gået udover al forventning. Han har endda afgivet sin højstol, så Isabella kunne få den. Vi købte så en anden stol til ham i IKEA, og han er glad for den, og har det også fint med at skulle skifte plads ved bordet. Skønne børn vi har fået

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.