IPad air eller iPad mini

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: iPad air eller iPad mini

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

634 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. januar 2014

Sujan

Ja vi har besluttet an anskaffe en iPad og har sparet op til en gennem noget tid.. Men hvad skal man dog vælge iPad air eller iPad mini...
Er til lidt skolebrug og gå på nettet. Og måske til at se tegnefilm på.

Kan bare ikke beslutte mig.

Hvad er jeres erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Har hverken iPad air eller iPad mini, men derimod iPad 4 Retina..
Men har svaret iPad Air da jeg personligt ville mene at mini'en vil blive alt for lille til skolebrug - og så ville mine øjne også blive en del mere anstrengte ved en endnu mindre skærm…. 
Dog er en iPad ikke nær så god som en computer hvad det gælder skolebrug… Bruger kun min når jeg synes at tasken bliver for tung, da den er en del lettere end min macbook pro. 

Anmeld

14. januar 2014

Sujan

Clgh skriver:

Har hverken iPad air eller iPad mini, men derimod iPad 4 Retina..
Men har svaret iPad Air da jeg personligt ville mene at mini'en vil blive alt for lille til skolebrug - og så ville mine øjne også blive en del mere anstrengte ved en endnu mindre skærm…. 
Dog er en iPad ikke nær så god som en computer hvad det gælder skolebrug… Bruger kun min når jeg synes at tasken bliver for tung, da den er en del lettere end min macbook pro. 

Går kun i skole 1-2 måneder om året og er til at se powerpoint på og skrive små noter.. Har en alm. Bærbar

Anmeld

14. januar 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria

Helt klart ikke Ipad mini. Den er bare for lille til skolebrug. 

Anmeld

14. januar 2014

Troldemommi

Sujan skriver:

Ja vi har besluttet an anskaffe en iPad og har sparet op til en gennem noget tid.. Men hvad skal man dog vælge iPad air eller iPad mini...
Er til lidt skolebrug og gå på nettet. Og måske til at se tegnefilm på.

Kan bare ikke beslutte mig.

Hvad er jeres erfaringer?

Vi har en ipad mini og vi elsker den, vi bruger den til alt 

Og så kan den være i en stor lomme, og man kan sagtens læse og skrive noter på minien, og så er den dejlig let at sidde og arbejde med 

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.