Hvornår blev jeres baby syg for førstegang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2014

L&V

julia Nielsen skriver:

Når så fik vi Hvist sygdom for første gang, det er Celina, 

Hun har lidt feber forkølede og hoster

Så er enlig lidt nysgerrig: hvornår blev jeres baby syg for første gang

Min søn var 8 uger.. Han fik astmatisk bronkitis og min datter var 11 måneder og det var alm forkølelse efter dagpleje start

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2014

Mor til Frederic og Freya

Har svaret efter nr 2 kom til, hun har været syg stort set fra hun var 4 dage og nu her som 21 mdr er hun det stadig. Vi har i snit 1-2 raske dage pr mdr.

Hos hende er det med alm sygdom som kronisk snotnæse - div. betændelser (lunge- øre- hals) - feber - hoste - nældefeber - høfeber - forkølelser mm.

Den store var næsten 2 år før han blev alm syg og i dag som 5 årig ved han stadig ikke hvad børnesygdomme er.

Men han blev akut opereret som 5 uger gammel i små 6 timer - 9 uger gammel fik han de 4 S'er og igen indlagt med stærk medicin hver 8 time i 6 dage i iv lagt i tindingen. Indlagt igen som 6 mdr og da han var 2½ år. Fik astma som 7-8 mdr og er stadig medicin krævende 365 dage om året.

Anmeld

14. januar 2014

Victoria2013

Hun var lidt forkølet da hun var omkring de 2 mdr - indtil da havde vejret været vildt varmt og hun havde praktisk talt kun levet i kortærmede body'er og intet andet. Så blev vejret køligere og vi ku' ikke helt følge med, så tror det var derfor hun blev lidt forkølet. Men det var ikke noget vildt...

Første feber var efter hendes 3 mdrs vaccine, men hun sov den væk og havde det fint dagen efter

Anmeld

14. januar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

mener han var 3 uger første gang han var rigtig syg...

han fik en slem forkølelse som han fik sat i øjet på sig selv så det klistrede helt sammen... men blev ikke til øjenbetændelse men var stadig ikke sjovt...

Anmeld

14. januar 2014

Lykke:)

julia Nielsen skriver:

Min dreng var en måned da vi blev indlagt med RS virus.

Anmeld

14. januar 2014

Clisolka

Jeg har stemt blankt 

Isabella havde aldrig været syg, foruden lidt småforkølelse - indtil hun startede i vuggestue og fik alle de nye bakterier 

Lillebror har til gengæld været lidt forkølet (17 uger), men jeg er sikker på storesøster nok skal trække noget sygdom med hjem fra børnehaven 

Anmeld

14. januar 2014

modesty

julia Nielsen skriver:

Jeg har stemt 3-6 mdr. Min søn blev snottet da han var omkring de 4 mdr., men han havde ikke feber.

Anmeld

14. januar 2014

Michella2

Vores datter var født med en infektion, så 12 timer efter fødsel blev vi indlagt på neo i 10 dage.. det var en knap så sjov start på familielivet...

Anmeld

14. januar 2014

julia Nielsen

Mange tak for alle jeres svar, kan se det meget forskelligt, hvornår de bliver syge og hvor tit

Anmeld

14. januar 2014

Stumpen

Min ældste datter blev syg med nyrebækkenbetændelse lige før hun blev 2 mdr og min yngste husker jeg ikke hvornår hun blev syg første gang...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.