Strækmærker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

492 visninger
9 svar
3 synes godt om
13. januar 2014

Rikkebach

Jeg har for 7 uger siden født min dejlige pige og det er så skønt, men nu vil jeg meget gerne ha kærligheden til mig selv tilbage. Jeg tog 18kg på og har trænet i 14 dage og tabt mig 14 kg så har næsten min krop igen halleluja for det, meen de strækmærker jeg har fået ved jeg godt er kommet for at blive, men hvornår bliver de blege og hvornår kan jeg tage sol?? nogen erfaringer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2014

Sandratoft

Rikkebach skriver:

Jeg har for 7 uger siden født min dejlige pige og det er så skønt, men nu vil jeg meget gerne ha kærligheden til mig selv tilbage. Jeg tog 18kg på og har trænet i 14 dage og tabt mig 14 kg så har næsten min krop igen halleluja for det, meen de strækmærker jeg har fået ved jeg godt er kommet for at blive, men hvornår bliver de blege og hvornår kan jeg tage sol?? nogen erfaringer??

Uha det kommer jo an på hvor store og røde strækmærkerne er. Har ikke selv fået strækmærker endnu, men hvis de virker på samme måde som ar, bliver de hvidere efter et halvt års tid. Vil dog ikke anbefale dig at gå i solarium nogensinde, det vil kun gøre dem grimmere.

Anmeld

13. januar 2014

stjernehimmel

Rikkebach skriver:

Tillykke med den lille :-)

Mine strækmærker er forsvundet rigtig meget med tiden... dem jeg har tilbage er mest på brysterne og stammer fra stor overvægt mange år inden jeg blev gravid...

Mine bliver endnu mindre synlige når jeg tager sol :-) 

Anmeld

14. januar 2014

Rikkebach

Sandratoft skriver:

Uha det kommer jo an på hvor store og røde strækmærkerne er. Har ikke selv fået strækmærker endnu, men hvis de virker på samme måde som ar, bliver de hvidere efter et halvt års tid. Vil dog ikke anbefale dig at gå i solarium nogensinde, det vil kun gøre dem grimmere.

tak for svaret  

Anmeld

14. januar 2014

Rikkebach

stjernehimmel skriver:

Tillykke med den lille :-)

Mine strækmærker er forsvundet rigtig meget med tiden... dem jeg har tilbage er mest på brysterne og stammer fra stor overvægt mange år inden jeg blev gravid...

Mine bliver endnu mindre synlige når jeg tager sol :-) 

Dejligt at høre med sol, kan slet ikke undvære sol på min krop

Anmeld

14. januar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
1 år tror jeg der gik med mig. Jeg synes kun det blev bedre med lidt sol

Anmeld

14. januar 2014

lille-fisen

Hvis du vil hjælpe dem lidt på vej kan du prøve at bruge "bio oil" på dem. Det kan købes i Matas, på nettet osv. Det skulle være rigtigt godt til at få ar og strækmærker til at blive mindre tydelige. Har ikke selv prøvet det (endnu), men har veninder med gode erfaringer, så ville lige smide en lille kommentar

Anmeld

14. januar 2014

Rikkebach

mor:) skriver:

1 år tror jeg der gik med mig. Jeg synes kun det blev bedre med lidt sol

fantastisk

Anmeld

14. januar 2014

Rikkebach

lille-fisen skriver:

Hvis du vil hjælpe dem lidt på vej kan du prøve at bruge "bio oil" på dem. Det kan købes i Matas, på nettet osv. Det skulle være rigtigt godt til at få ar og strækmærker til at blive mindre tydelige. Har ikke selv prøvet det (endnu), men har veninder med gode erfaringer, så ville lige smide en lille kommentar

tak det vil jeg prøve

Anmeld

14. januar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Rikkebach skriver:

tak det vil jeg prøve

Jeg har også kun hørt godt om bio oil. Vil blot skrive at den ofte er på tilbud i føtex

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.