PB og udearbejdende kæreste..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

743 visninger
12 svar
2 synes godt om
13. januar 2014

Babydrøm

Godaften ladies

Vi er igang med pb, har vi været i ca. 6 mdr. nu. Men intet er sket, hvilket desværre giver god mening, da min kæreste er meget udearbejdende. Det er så frustrende!!  

Det er forskelligt hvor længe han er væk af gangen. Oveni det er min cyklus latterlig! Siden jeg stoppede på p-piller i maj sidste år, bliver den længere og længere.. De sidste to gange er den startet på dag 38-39, nu er jeg på dag 41 og testede negativ i morges..  Har absolut ingen ide om hvornår jeg har æl. 

Jeg ville ud med mine frustrationer og høre fra andre kvinder med udearbejdende mænd hvordan det gik med jeres pb og hvor længe der gik før I var heldige og testede positiv? 

Tak fordi du læste med 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2014

Rockertand

AnnL skriver:

Godaften ladies

Vi er igang med pb, har vi været i ca. 6 mdr. nu. Men intet er sket, hvilket desværre giver god mening, da min kæreste er meget udearbejdende. Det er så frustrende!!  

Det er forskelligt hvor længe han er væk af gangen. Oveni det er min cyklus latterlig! Siden jeg stoppede på p-piller i maj sidste år, bliver den længere og længere.. De sidste to gange er den startet på dag 38-39, nu er jeg på dag 41 og testede negativ i morges..  Har absolut ingen ide om hvornår jeg har æl. 

Jeg ville ud med mine frustrationer og høre fra andre kvinder med udearbejdende mænd hvordan det gik med jeres pb og hvor længe der gik før I var heldige og testede positiv? 

Tak fordi du læste med 

Du kan ikke bruge mit svar til en fløjtende fis, men kommer her alligevel.
Min cyklus er hamrende regelmæssig, det har altid passet med ægløsning i weekenden, hvor min mand er hjemme, så det er gået nemt og hurtigt med at blive gravid alle 3 gange.
Jeg synes, at du skal fokusere på at få kortlagt din cyklus med ægløsningsteste.

Anmeld

13. januar 2014

LinLin

Davids far var i hæren da vi prøvede... Han var dog hjemme de fleste weekender... Men det tog otte mdr

Anmeld

13. januar 2014

stjernehimmel

AnnL skriver:

Godaften ladies

Tak fordi du læste med 

Her er manden i milli og er rigtig tit på øvelse... det gør os det hele svært.. 

Anmeld

13. januar 2014

Babydrøm

Rockertand skriver:

Du kan ikke bruge mit svar til en fløjtende fis, men kommer her alligevel.
Min cyklus er hamrende regelmæssig, det har altid passet med ægløsning i weekenden, hvor min mand er hjemme, så det er gået nemt og hurtigt med at blive gravid alle 3 gange.
Jeg synes, at du skal fokusere på at få kortlagt din cyklus med ægløsningsteste.

Hvor skønt for jer

Ja er jo nok den eneste måde.. Synes bare det virker så omstændigt.. Vil overveje det. Tak for dit svar 

Anmeld

13. januar 2014

Babydrøm

LinLin skriver:

Davids far var i hæren da vi prøvede... Han var dog hjemme de fleste weekender... Men det tog otte mdr

Okay, ja vi er igang på 6 mdr. Min er i søværnet. Så svinger meget med hvor tit han er hjemme.. Var din menses regelmæssig? 

Tak for dit svar

Anmeld

13. januar 2014

Babydrøm

Her er manden i milli og er rigtig tit på øvelse... det gør os det hele svært.. 

Så er I i samme situation som os..  Min er i søværnet, så meget forskelligt hvor tit han er hjemme.. Er I igang med pb? 

Tak for dit svar 

Anmeld

13. januar 2014

stjernehimmel

AnnL skriver:

Så er I i samme situation som os..  Min er i søværnet, så meget forskelligt hvor tit han er hjemme.. Er I igang med pb? 

Tak for dit svar 

Ja det er vi :-) fik fjernet min spiral i juni og der var gevinst i første hug, der dog endte i en bio...

Og siden har han nærmest været på øvelse hele tiden han var hjemme i julen hvor jeg burde  ha ægløsningen så der var gang i den, men uden held

Hvor længe har i været igang? 

Anmeld

14. januar 2014

Jupiter

Her arbejder vi på bebs nr. 2 og manden er også ansat i Forsvaret.

Den første tog 4-5 mdr. og der var han også væk på øvelser og kurser on and off.

Min cyklus har altid været helt regelmæssig, og det er den også efter min første graviditet - men NØJ hvor er det frustrerende at det tager meget længere tid denne gang!

Jeg bilder jo mig selv ind at det netop er fordi han er væk (hvilket da sikkert også spiller ind), men det kan jo også være at vi bare var "heldige" første gang.

Han kommer hjem fra Afghanistan snart og så håber jeg bare at vi måske er "heldige" igen snart.

Anmeld

14. januar 2014

Babydrøm

stjernehimmel skriver:

Ja det er vi :-) fik fjernet min spiral i juni og der var gevinst i første hug, der dog endte i en bio...

Og siden har han nærmest været på øvelse hele tiden han var hjemme i julen hvor jeg burde  ha ægløsningen så der var gang i den, men uden held

Hvor længe har i været igang? 

Ej hvor ærgeligt.

Oki, vi prøvede også til jul, men uden gevinst.. 

Stoppede med p-piller i maj, vi begyndte i juli.

Er så frustreret ovet det! Ved godt vi jo ik kan ændre det, men det er for hårdt når det mdr. efter mdr. ik lykkes, synes jeg..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.