spørgsmål om mens.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

516 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. juli 2009

silden85

hej alle sammen

jeg går her og venter på at min mens skal komme, det er nu ca. 3 uger siden jeg havde æl. og de andre mdr. har jeg fået det 14-16 dage efter ca. hvor mange dage/uger er det længeste i har gået fra æl. til i fik mens? jeg tester imorgen tidlidt, men jeg tror bare ikke at jeg er gravid, for jeg har ingen symptomer

-silden85

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2009

MaleneG

Man kan jo sagtens være gravid uden at have symptomer
Men krydser fingre for en positiv test
Knus

Anmeld

31. juli 2009

Sujan

Mnage får først symptomer langt henne i graviditeten. Håber det er fordi der er positiv test (ved ikke hvad det længste er jeg har gået fordi jeg kun har haft en mens siden jeg stoppede på p-piller, der gik 2 mdr. fra jeg stoppede til jeg fik min første mens. men er jo meget normalt)

Anmeld

31. juli 2009

Snuffler25

Det er rigtigt, det er meget forskelligt hvad kvinder oplever af symptomer Jeg mærkede/mærker fx en anderledes rumlen i maven, anderledes form for spændinger - end jeg normalt gør op til mens. Så jeg kunne godt mærke forskel på graviditets fornemmelser og så mens-fornemmelser.... - jeg troede også mine bryster ville være mærket af det, nu hvor jeg er gravid - men mærker næsten ikke noget til dem - dutterne er kun lidt ømme. Det er i maven det foregår

Hatten af for at du kan vente med at teste! fingre for dig, men det ved du allerede jeg gør

Anmeld

1. august 2009

Stineve

Jeg har en fast cyklus, og får altid min mens 16 dage efter æl.. så det er da længe du har gået nu .. håber og krydsre finger for at du er gravid !!

Har læst med på nogle af de andre debatter... held og lykke !

Anmeld

1. august 2009

Sujan

Ved du at du har haft ÆL???? For i alle de beregninger man kan lave er 16 fra ÆL til mens det længste man kan sætte ind. Så tænker at det er fordi det ikke rigtigt er muligt at der går længere tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.