Børne Scooter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.006 visninger
20 svar
4 synes godt om
13. januar 2014

M &.I

min søn kan godt lide at lege med scooter, igår var vi på legeplads og han sad på andres scooter som jeg ikke ved hvem det er, og jeg måtte viske ham i høre og sagde den er ikke din og han kiggede så sødt at jeg var ked af det. hvis det var person ved siden af mig har jeg spurt om vi kan låne , men ved ikke hvis det var for alle voksen og børne leger rundt. så her er to billede som jeg ikke ved hvilken en jeg skal købe . der er to forskelligt og har brug for jeres erfaring. undskyld allesammen jeg regnede forkert alder. mit barn er faktisk 17 mdr. beklage han bliver 18 mdr den 27 januar sorry ..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2014

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

min søn kan godt lide at lege med scoot. igår var vi på legeplads og han sad på andres scooter som jeg ikke ved hvem det er, og jeg måtte viske ham i høre og sagde den er ikke din og han kiggede så sødt at jeg var ked af det. hvis det var person ved siden af mig har jeg spurt om vi kan låne , men ved ikke hvis det var for alle voksen og børne leger rundt. så her er to billede som jeg ikke ved hvilken en jeg skal købe . der er to forskelligt og har brug for jeres erfaring. undskyld allesammen jeg regnede forkert alder. mit barn er faktisk 17 mdr. beklage han bliver 18 mdr den 27 januar sorry ..

Den eneste forskel på de to er dækkene. 

Vi har den dyre af dem, Den med gummihjul. Ulempen ved den med plastik hjul er at den larmer helt vildt.

Tror måske også den er rarere at køre på for barnet. den med gummihjul.

Anmeld

13. januar 2014

modesty

Jeg ville også vælge den med gummihjul. Plastikhjulene laver en infernalsk larm og det er også min fornemmelse at gummihjulene holder bedre.

Anmeld

13. januar 2014

M &.I

så jeg i synes bedst den dyre??  skal jeg købe den dyre??

Anmeld

13. januar 2014

VIPpigen

Haha. Du skal gøre op med dig selv hvor stærkt dit barn næsten må køre. Det lyder underligt, men vi kender til dem begge, og vores datter har den med plastik hjul. Når hende og fætter køre ræs på dem, så "glider" vores datter på de blanke gulve, da gummihjulene står bedre fast, det gør faktisk at den der kører med gummihjulene ofte vælter, og den anden "drifter" igennem svingene...

Jeg tænker ikke meget over larmen når vores datter kører på sin scooter med plastik hjulene, hun hujer, og siger motorcykllyde alligevel højre end scooteren larmer...

Men bor du i lejlighed, så vælg gummihjulene for din underbos skyld

Anmeld

13. januar 2014

M &.I

VIPpigen skriver:

Haha. Du skal gøre op med dig selv hvor stærkt dit barn næsten må køre. Det lyder underligt, men vi kender til dem begge, og vores datter har den med plastik hjul. Når hende og fætter køre ræs på dem, så "glider" vores datter på de blanke gulve, da gummihjulene står bedre fast, det gør faktisk at den der kører med gummihjulene ofte vælter, og den anden "drifter" igennem svingene...

Jeg tænker ikke meget over larmen når vores datter kører på sin scooter med plastik hjulene, hun hujer, og siger motorcykllyde alligevel højre end scooteren larmer...

Men bor du i lejlighed, så vælg gummihjulene for din underbos skyld

jeg har bare ikke erfaring hvad der er bedst og også bruge i legeplads derfor vil jeg høre fra jer som har scooter .,

Anmeld

13. januar 2014

VIPpigen

I.M skriver:

jeg har bare ikke erfaring hvad der er bedst og også bruge i legeplads derfor vil jeg høre fra jer som har scooter .,

Vores bliver ikke kørt med udenfor, så ved ikke hvad der er bedst til der

Anmeld

13. januar 2014

morethanperfect

I.M skriver:

min søn kan godt lide at lege med scooter, igår var vi på legeplads og han sad på andres scooter som jeg ikke ved hvem det er, og jeg måtte viske ham i høre og sagde den er ikke din og han kiggede så sødt at jeg var ked af det. hvis det var person ved siden af mig har jeg spurt om vi kan låne , men ved ikke hvis det var for alle voksen og børne leger rundt. så her er to billede som jeg ikke ved hvilken en jeg skal købe . der er to forskelligt og har brug for jeres erfaring. undskyld allesammen jeg regnede forkert alder. mit barn er faktisk 17 mdr. beklage han bliver 18 mdr den 27 januar sorry ..

Vi har den med plastic hjulene .. Den er fin nok .. Den kan komme ret hurtigt fremad

Anmeld

13. januar 2014

Janni.

Vi har også den med plastic hjul, og den larmer altså ikke ret meget. 

Anmeld

13. januar 2014

M &.I

nogle der har stor erfaring om plastik eller gummi er god uden for...   og hjemme...  hvad er forskelligt...  jeg er ret usikker på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.