Min kæreste som er far til begge børn har altid været ret vild når han leger med børnene. Det er som om han ikke kan finde ud af at lege stille og roligt med dem. Den ældste har fået en flænge i hagen fordi far absolut skulle skubbe gyngen så højt imens vores ældste stod op. Var ikke engang 3 år på det tidspunkt. Barnet falder ned højt oppe fra og smadre hovedet ned i sandet og får den flænge. Far siger altid der ikke sker noget. Far passer på dig eller på jer og alligevel ender det altid galt.
Udover gyngen så har vores ældste flere gang smadret baghovedet ned i gulvet fordi der leges vildt.
Vredet arm flere gange. Og ellers slået sig. Det kan ske det ved jeg godt men det er aldrig sket når jeg leger med med dem. Ikke at jeg skal pudse glorien. Men jeg stopper i tide og jeg leger selvfølgelig ikke så voldsomt.
Igår går det galt igen. Den ældste leger vildt med far og falder også næsen. Jeg blev ærligt talt rigtig irriteret og vred på far. Hvorfor kan han ikke tænke sig om? Hader han altid siger at der jo ikke sker noget. For det gør der jo. Hvad fanden skal jeg stille op? Jeg synes det er så pinligt og jeg synes det er så søn for vores børn. Hvad ville I gøre?
Anmeld