Skriver som anonym da jeg ikke vil udstille min mand eller Googles
Er godt nok vred og skuffet lige nu
Min mand har altid røget, jeg stoppede indenfor et år, efter vi havde fundet sammen, af helbredsmæssige årsager. Det var hårdt da han røg indenfor, og da vi startede pb første gang, blev det sådan at han skulle ryge udenfor. Både pga mit helbred men mest for barnets skyld.
Siden har han røget ude, men haft en trels tendens til at stå i vores terassedør, en ting er at det trækker koldt, men røg og lugt finder også ind

Har har en gang før, blevet busted i at ryge i kælderen

Siden jul, har jeg været syg, bla med hoste, som siden nytår har været så slem jeg har fået hosteanfald så kraftige jeg ikke kunne få luft, og hvor jeg har kastet op eller været tæt på, pga hosten

har samtidig undret mig, til min mand, at jeg sunes det lugtede mærkeligt alke steder, og især de sidste par dage lugtet meget af røg. Troede det var mig som var sart
Jeg har været sød at give ham tid i kælderen alene, med sin computer og kaffe, og her til aften da jeg skulle hente noget, stinker der langt væk, af røg og finder et stort askebæger helt fyldt

Effekten blev ikke mindre af, at jeg har gået og ryddet hele stuen op, og gjort rent og pænt, efter resten af familien gik i seng, taget rundstykker op og sørget for at kaffen er lige til at sætte igang, og ordnet vasketøj. Så står man der, og føler bare man er trådt på. At hans ego bevidst har tænkt på sig selv, fremfor vores 2 børn, og et 3 på vej

skuffet, sur og gal, og vred på mig selv, over jeg ikke undrede mig mere, da han kaldte mig sart.
Endnu værre er det at vi har en hel masse børneting opmarganiseret i det rum, bla familie vuggen inkl madras, legesager osv
Er så rasende og han står tidligt op i morgen, og får børnene afsted og er først hjemme efter 19.30. Så er alene med ungerne og uden bil, og gal og sur. Hvorfor fanden vil han byde mig det, når han ved hvor dårlig jeg har været, og endda presset på for at se lægen. Troede han jeg var så dum slet ikke at opdage det