Vi fik fejret hans fødselsdag idag med farmor og farfar dvs. søndag selvom han har idag mandag)
, det var godt at se dem. De kommer ikke idag, da de venter svar på om farfars kræft har spredt sig til ryggen, uvisheden påvirker de to og især min mand. Han har allerede mistet sin bio. far. At miste nr. 2 som har været mere far for ham end den forrige, det slår dobbelt så hårdt. Men vi krydser alt herhjemme og glæder os over at vi ser dem igen på lørdag. 
Elias får Spiderman nattøj i gave fra os her til morgen, skulle ikke undre mig hvis han vil have blusen på i bh og det må han også godt
Så får han efter bh. to fjernstyrede biler fuldt funktionelle, som en borger har fundet på genbrugspladsen og tænkt på vores søn
Han fandt faktisk 5 - de virker allesammen undtagen Spidermanbilen, der fulgte med. Tænk sig hvad folk bilder sig ind at smide ud?
Kan blive så rasende faktisk at de ikke tænker længere end deres næsespids. Nå sidespor.... mmm...
og så får han en træborg jeg fandt billigt på dba.dk der passer til hans playmobil 
Det bliver en skøn dag og moderen ser faktisk lidt frem til at få en lur når Elias er i børnehave
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld