(Tidligt tænder) Hvor mange på 1 år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

770 visninger
6 svar
1 synes godt om
12. januar 2014

Anonym trådstarter

Hvor mange tænder kan et barn få på 1 år ? 

Min datter fik sin første tand når hun var 3 måneder, og havde 10 tænder som 8 måneder( er nu 9 måneder) og har haft nogle tegn på at få en tand mere, så bare tænker hvor mange tænder :I :I

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2014

Sara.

Anonym skriver:

Min datter fik sin første tand når hun var 3 måneder, og havde 10 tænder som 8 måneder( er nu 9 måneder) og har haft nogle tegn på at få en tand mere, så bare tænker hvor mange tænder :I :I

Når børn er blevet 3 har de fleste 20 tænder

Nogle børn får dem tidligt andre sent

Min kusines datter blev født med en rand i munden hvorimod min egen dreng var et år før det første brød igennem

Anmeld

12. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Kender et barn der fik sin første tand da hun blev 1år  Vores dreng havde 12tænder på sin 1års fødselsdag, fik den første ved 4måneder ca så det er godt nok meget forskelligt.

Anmeld

13. januar 2014

liten-mamma

Min datter fik sin første tand da hun var 6 mdr, på onsdag bliver hun 1 år og hun har 9 tænder, med 1 på vej

Det er meget forskelligt fra barn til barn.

Anmeld

13. januar 2014

Nadia1991

Anonym skriver:

Min datter var ekstremt hurtigt til at få tænder. Og hun aldrig 1-2 ad gangen men 3-4 den stakkel.

da hun var 1år og 3mdr havde hun alle tænder ink kindtænderne 

Anmeld

13. januar 2014

L&V

Min datter var 6måneder da hun fik den første også er de ellers kommet i sæt siden og da hun var 11 måneder var de der alle lillebror fik sin første som 3måneder og nu som 6måneder har han 4på vej avav

Anmeld

13. januar 2014

Lukas&Liam<3

Min søn fik sin 1. Da han var 4 måneder også kom der hurtigt 7 mere. Og nu har han ikke fået flere i flere måneder og han bliver 1 år på lørdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.