Hjælp min søster skal giftes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

677 visninger
8 svar
19 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. januar 2014

Anonym trådstarter

Sagen er den at min storesøster som ellers altid har været en meget stærk, rap kæftet overbeslyttende kvinde med et meget vildt liv er faldet for en muslimsk mand. Nu vel det kan jeg sagtens kapere men denne mand er så voldsom dominerende jaloux og sætter allerede begrænsninger for hende. Hun må feks ik bære hendes kors hun fik ved dåben og altid har båret for det er mod HANS tro.. Hun er blevet et lille manipuleret billede af sig selv og jeg kan og vil ikke acceptere det. De arbejder i rejse branchen så hun er væk 6måneder af gangen så er vandtil at undvære hende. Og det er nok os den konklosion jeg er kommet frem til, jeg må undvære hende i mit liv for jeg kan ikke se på at han behandler hende sådan og at min engang stærke søster finder sig i det.. Jeg er ked af det på vegne af mine børn min datter elsker sin moster og min søn har kun mødt hende kort men ved ik hvad jeg ellers skal gøre.. Hun kommer hjem først i febuar også må vi se om hun virkelig mener det..

Vil bare lige poientere det ikke har noget at gøre med at han er muslim men at man dominere og sætter regler på den måde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2014

Loa

Øv hvor sørgeligt. Håber hun indser det... Trist kærlighed kan gøre så blind.

Anmeld

12. januar 2014

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Øv hvor sørgeligt. Håber hun indser det... Trist kærlighed kan gøre så blind.

Det håber jeg af hele mit hjerte også.. Hun falder desværre gang på gang for de forkerte mænd men hun har aldrig været helt der ude hvor hun vil giftes..

Anmeld

12. januar 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Man er ikke herre over sine medmenneskers følelser.

Min umiddelbare tanke er, jeg kan godt forstå dig! Men hold hende tæt, fortæl hende at at du elsker hende, og altid vil være der for hende. Kap ikke kontakten med hende, for så ved du slet ikke hvordan hun har det, men dig selv være hendes sikre havn, hvis hun skulle få brug for det...

Anmeld

13. januar 2014

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Man er ikke herre over sine medmenneskers følelser.

Min umiddelbare tanke er, jeg kan godt forstå dig! Men hold hende tæt, fortæl hende at at du elsker hende, og altid vil være der for hende. Kap ikke kontakten med hende, for så ved du slet ikke hvordan hun har det, men dig selv være hendes sikre havn, hvis hun skulle få brug for det...

Nej desværre ikke..

Kan sagtens følge dig og håber os jeg er stærk nok til at kunne det men det er bare så hårdt at se et stærkt menneske blive pillet ned på den måde.

Og hun spørger jo sikkert om min mening om det hele og vil ik lyve over for hende men ved os hun bliver rasende og ked af det når jeg siger hvad jeg føler

Anmeld

13. januar 2014

Pcokate

Anonym skriver:

Nej desværre ikke..

Kan sagtens følge dig og håber os jeg er stærk nok til at kunne det men det er bare så hårdt at se et stærkt menneske blive pillet ned på den måde.

Og hun spørger jo sikkert om min mening om det hele og vil ik lyve over for hende men ved os hun bliver rasende og ked af det når jeg siger hvad jeg føler

Hvad med du siger din ærlige mening med vægt på din bekymring på en meget velovervejet måde Der ikke gør at du mister hende? 

Det lyder ihvertfald ikke som det sundeste forhold:/

Anmeld

13. januar 2014

Anonym trådstarter

Pcokate skriver:

Hvad med du siger din ærlige mening med vægt på din bekymring på en meget velovervejet måde Der ikke gør at du mister hende? 

Det lyder ihvertfald ikke som det sundeste forhold:/

Ja det vil jeg forsøge mig med men vi har begge et lidt iltert temperament så håber hun høre hvad jeg siger inden hun går i forsvar..

Det er jo netop for at beskytte hende for frygter sku at når de først er gift bliver hun vævet helt ind i hans dominans og ender som en lille kuget og underdanig kvinde i tunesien som vi aldrig kommer til at se igen

Anmeld

13. januar 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Nej desværre ikke..

Men sandheden kan jo siges på mange måder.

Du kan jo sige, at du ikke syntes det virker som om, at hun kan være sig selv i det forhold, og om hun nu er sikker på hvad hun begiver sig ud i..

Du behøver jo ikke sige, at du syntes hendes nye mand er en skid..

Kh Mom

Anmeld

13. januar 2014

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Men sandheden kan jo siges på mange måder.

Du kan jo sige, at du ikke syntes det virker som om, at hun kan være sig selv i det forhold, og om hun nu er sikker på hvad hun begiver sig ud i..

Du behøver jo ikke sige, at du syntes hendes nye mand er en skid..

Kh Mom

Nej det er rigtigt har heller ikke mødt ham så det kan sagtens være han er en ganske flink mand.

Men vil prøve og være så diplomatisk som mulig og ligge vægt på mine bekymringer og at det kun er for at passe på hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.