Hvor tit har jeres barn feber?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.093 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. januar 2014

EnSødMor

Har en pige på snart 16 måneder, så er ikke en "erfaren mor" inden for det område, hun har ALDRIG været syg indtil hun blev 1 år, så er det gået ned af Bakken siden, hun har feber ca 2 gange om måneden, andre gange oftere og andre gange sjældnere! - 

Hun leger fint om dagen, der er intet! Men når kl bliver omkring 19.00 så er hun brandvarm, den siger altid omkring 38.0-39.5, så sover hun, vågner dagen efter uden noget som helst? ;/

hører det bare med til at være barn, at man har feber "uden grund", eller er jeg dum?! ;-))) 

Hun kan godt få lidt feber når hun er ved at få tænder men der er ikke nogen på vej nu hvad jeg kan se, så forstår det ikke?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2014

Laulund87

Ja man hører jo tit at børn får feber uden grund, men jeg tænkte lige på om I måske skulle få tjekket for blærebetændelse. De får de nemlig tit feber der kommer og går. Min pige har haft det 4 gange og det har været eneste symptom.

Anmeld

12. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vi har aldrig oplevet feber uden grund. vores er 2,2 år og har haft feber maks 4-5 gange. Men det er jo vildt forskelligt hvor hårdt de er ramt og hvor nemt de bliver ramt. Men jeg tror nu ikke det er almindeligt at have feber så tit som du beskriver.

Anmeld

13. januar 2014

Mor til Frederic og Freya

EnSødMor skriver:

Har en pige på snart 16 måneder, så er ikke en "erfaren mor" inden for det område, hun har ALDRIG været syg indtil hun blev 1 år, så er det gået ned af Bakken siden, hun har feber ca 2 gange om måneden, andre gange oftere og andre gange sjældnere! - 

Hun leger fint om dagen, der er intet! Men når kl bliver omkring 19.00 så er hun brandvarm, den siger altid omkring 38.0-39.5, så sover hun, vågner dagen efter uden noget som helst? ;/

hører det bare med til at være barn, at man har feber "uden grund", eller er jeg dum?! ;-))) 

Hun kan godt få lidt feber når hun er ved at få tænder men der er ikke nogen på vej nu hvad jeg kan se, så forstår det ikke?  

Freya's rekordt er 10 dage med feber på 1 mdr.

Husk på at aften tempratur som ofte ligger 1 grad højere end om morgenen..

Anmeld

13. januar 2014

Muffinmus

Og så kommer der altså bare meget sygdom når de udsættes for bakterier det første år i institutioner:-) men husk også enten at koge tandbørster og sutter efter hver periode eller køb nyt...de er heeeelt sindsygt hvad der findes af mikroorganismer på en tandbørste;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.