Facebook... Farmtown anmodninger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. juli 2009

Mira0911

I er sikkert mange som er på FB... Vi er først lige begyndt at være derinde noget mere efterhånden....

Men de der'sen Farmtown anmodninger... Får i mange af dem?
Vi får sindsyg mange... Har godkendt nogen stykker... Men kan ikke få gang i farmen derinde....

Hvordan fungere det?
Vores engelsk - er total dårligt... Ville ønske det stod på dansk i det spil eller man kunne vælge så det blev dansk....

Håber nogen kan hjælpe....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2009

Lullaby

Jamen det hjælper jeg da gerne med
Når du går ind i farmtown så siger du play. Herinde er så din farm. Der skulle gerne være en simmer og en masse grønt. Så tager du hakken og laver en masse bede til dine planter. Dernæst "store" som er en butik. Her tager du seeds og så vælger du dem der har mest udbytte. Plant. Vent på de kan høstes. Så tager du leen og fjerner det hele. Sælg på markedet for kassen og så starter du forfra

Anmeld

31. juli 2009

Mira0911

MorpåSjælland skriver:

Jamen det hjælper jeg da gerne med
Når du går ind i farmtown så siger du play. Herinde er så din farm. Der skulle gerne være en simmer og en masse grønt. Så tager du hakken og laver en masse bede til dine planter. Dernæst "store" som er en butik. Her tager du seeds og så vælger du dem der har mest udbytte. Plant. Vent på de kan høstes. Så tager du leen og fjerner det hele. Sælg på markedet for kassen og så starter du forfra

Takker.... Må se om det er noget for mig.... :O) Mange gange tak for hjælpen...

Anmeld

31. juli 2009

Tina2

Ja, får også rigtig mange af dem..... Men ignorerer dem allesammen.....

Er faktisk ret træt af alle de ting der kommer frem på forsiden med alle de spil osv folk har gang i..... Ved bare ikke om man kan få det væk......

God fornøjelse med det:-)

Anmeld

31. juli 2009

Mira0911

Tina2 skriver:

Ja, får også rigtig mange af dem..... Men ignorerer dem allesammen.....

Er faktisk ret træt af alle de ting der kommer frem på forsiden med alle de spil osv folk har gang i..... Ved bare ikke om man kan få det væk......

God fornøjelse med det:-)

Du er slet ikke ene om det med alle de anmodninger.... Jeg har ignoreret rigtig mange... Gider ikke alt det der... Testene kan jeg godt finde på at tage i ny og næ...

Jeg skulle os bare lige ind og se hvordan det fungerede det farmtown...

Aner ikke om man kan få dem væk... Gid man kunne... For nogen sender bare anmodningerne i kedsomhed...

Anmeld

31. juli 2009

RikkeR

Hej Dutte

Du kan skjule alle beskeder fra diverse applikationer.

Hvis du stiller markøren på en af de beskeder der er kommet på forsiden så kommer der et lille ikon frem: SKJUL - du kan nu vælge om du vil skjule ALLE beskeder/input fra personen eller applikationen. Hvis du vælger personen så skjuler du ALT - også billeder og statusopdateringer.

Håber det giver mening

Rikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.