Ang elevationsseng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

834 visninger
5 svar
3 synes godt om
12. januar 2014

marie_jon

På forhånd "undskyld" hvis dette spørgsmål kan virke lidt "ligegyldigt"... Men jeg står lidt akut og mangler et Split lagen, til en elevations seng. Altså et Kahn som splitter ved hovedgærdet, og sidder sammen for enden. VED I OM JYSK ligger inde med dem?? Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2014

Milas14

Jeg har osse en seng som dig, men tror ikke Jysk har dem... Muligvis en butik der hedder Drømmeland?

Anmeld

12. januar 2014

marie_jon

Milas14 skriver:

Jeg har osse en seng som dig, men tror ikke Jysk har dem... Muligvis en butik der hedder Drømmeland?

Åh tusind tak!! Bor ikke så langt fra drømmeland må jeg spørge om du tørretumbler lagnet uden at det kryber?

Anmeld

12. januar 2014

Elbæk

maria_jo skriver:

På forhånd "undskyld" hvis dette spørgsmål kan virke lidt "ligegyldigt"... Men jeg står lidt akut og mangler et Split lagen, til en elevations seng. Altså et Kahn som splitter ved hovedgærdet, og sidder sammen for enden. VED I OM JYSK ligger inde med dem?? Tak

Vi købte vores over nettet, og det sidder kun sammen på midten så det ikke forhindre fodenden i at kunne bruges.

Tror ikke at Jysk har dem, desværre.  Har aldrig set dem der i hvert fald

Anmeld

12. januar 2014

ano14316

http://jysk.dk/sovevaerelse/lagner/vadliggerlagner -mm/kuvertlagen-twin-180x200x8-hvid-kronborg

Ikke så svært at finde ud af... 

Anmeld

12. januar 2014

marie_jon

ano14316 skriver:

http://jysk.dk/sovevaerelse/lagner/vadliggerlagner -mm/kuvertlagen-twin-180x200x8-hvid-kronborg

Ikke så svært at finde ud af... 

Ejjjj du er en stjerne!!!!! Jeg har kiKjer hele deres hjemme side igennem uden held. Og så er du lige så sej at finde præcis det jeg søger! Af hjertet TAK

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.