Forsinket mens efter negativ icsi behandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.380 visninger
5 svar
1 synes godt om
12. januar 2014

MNM87

Hej jeg er helt ny herinde og søger desperat råd og eventuelle erfaringer omkring tiden efter negativ icsi behandling. Jeg blev gravid naturligt for nogle år siden men hjertet stoppede med at slå hvilket jeg fandt ud af dagen før nakkefold. Efterfølgende har jeg været igennem tre iui forsøg og et langt icsi i december Mdr. Hvilket alle var negative, venter nu på min periode kommer så jeg kan komme igang igen, med et frys da jeg har to på frys. Menmin periode er ikke kommet er godt nok kun gået 3 dage over tid, men har aldrig haft uregelmæssig menstruation før. Er ved at blive vanvittig har testet omkring 7 test som alle er negative... Er der nogen der i pausen mellem icsi behandlingen er blevet gravid naturligt ? Eller nogen der ved om ens cyklus rykker sig efter sådan et forløb ? Årh vil så gerne være gravid og det så tarveligt at min krop driller på denne måde. Det eneste jeg har haft er en enkelt pletblødning efter samleje... Uh ved slet ikke hvad jeg skal håbe på!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2014

**Ønskebabyen

MNM87 skriver:

Hej jeg er helt ny herinde og søger desperat råd og eventuelle erfaringer omkring tiden efter negativ icsi behandling. Jeg blev gravid naturligt for nogle år siden men hjertet stoppede med at slå hvilket jeg fandt ud af dagen før nakkefold. Efterfølgende har jeg været igennem tre iui forsøg og et langt icsi i december Mdr. Hvilket alle var negative, venter nu på min periode kommer så jeg kan komme igang igen, med et frys da jeg har to på frys. Menmin periode er ikke kommet er godt nok kun gået 3 dage over tid, men har aldrig haft uregelmæssig menstruation før. Er ved at blive vanvittig har testet omkring 7 test som alle er negative... Er der nogen der i pausen mellem icsi behandlingen er blevet gravid naturligt ? Eller nogen der ved om ens cyklus rykker sig efter sådan et forløb ? Årh vil så gerne være gravid og det så tarveligt at min krop driller på denne måde. Det eneste jeg har haft er en enkelt pletblødning efter samleje... Uh ved slet ikke hvad jeg skal håbe på!!! 

Hvis du har fået negativ blodprøve fra klinikken er du desværre ikke gravid.. Det er meget normalt at ens cyklusser kan være lidt længere efter sådan en omgang.. Selv havde jeg nogle på 40-43 dage efter et forsøg hvor min normale cyklus altid var 28-31 dage.. 

Håber den snart kommer så I kan komme videre..

Anmeld

12. januar 2014

esioul

MNM87 skriver:

Har du fået crinone eller et andet progesteron tilskud? 

Anmeld

12. januar 2014

Miss BananaHammock

Min første tanke var også om du fik crinone eller et andet progesteron tilskud, da mens ikke starter før man stopper med det. Eller det er ihvertfald hvad der står i mine papir!

Jeg oplevede ikke udebleven mens i forbindelse med mine behandlinger, faktisk kom den altid en dag for tideligt.

Jeg har hørt at man kan stress sin mens væk?!

Men ja, som en anden skriver, så er der nok ikke meget håb når blodprøven var negativ

Anmeld

12. januar 2014

modesty

MNM87 skriver:

Det er helt normalt at menstruationen er nogle dage forsinket efter lang behandling. Egentlig mærkeligt at de ikke har sagt det til dig på klinikken...

for at den er der snart. 

Anmeld

13. januar 2014

MNM87

Tak for alle besvarelserne  Jeg har nok fået forklaret mig forker i indlægget... Altså jeg havde negativ blodprøve i december mdr. Og fik også min periode som normalt, til trods for crinone cremen adr siger jeg bare Dvs. at jeg skal have lavet frys behandling her i januar når min periode kommer, og det er den der ikke er kommet som den skulle, og har normalt altid regelmæssige perioder. Har lige testet igen her til morgen, og den viser stort negativ!!!! Så det jeg mente var i mit indlæg var om der var nogen der skulle være så heldige at være blevet gravide i deres pause fra behandlingen??? Har jo haft en menstrautions pause.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.