Hvad skal vi købe?*-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

661 visninger
14 svar
2 synes godt om
12. januar 2014

Lukas&Liam<3

Nu venter vi jo en dreng her om 8 ugers tid, vi har en dreng der bliver 1 år lige om lidt. Vi har ingenting købt og tænker, kan det virkelig være rigtigt at der virkelig ikke er noget vi mangler?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2014

Lukas&Liam<3

Bleer.
Det er det eneste jeg kan komme i tanke om.

Anmeld

12. januar 2014

Sitrani

Maria&Lukas skriver:

Nu venter vi jo en dreng her om 8 ugers tid, vi har en dreng der bliver 1 år lige om lidt. Vi har ingenting købt og tænker, kan det virkelig være rigtigt at der virkelig ikke er noget vi mangler?

Næææ, hvis I i forvejen har en lille dreng, så burde I jo have alt klar fra sidste gang 

Anmeld

12. januar 2014

Lukas&Liam<3

Sitrani skriver:

Næææ, hvis I i forvejen har en lille dreng, så burde I jo have alt klar fra sidste gang 

Jeg har længe gået og tænkt over det og hold op hvor er det kedeligt

Anmeld

12. januar 2014

Sitrani

Maria&Lukas skriver:

Jeg har længe gået og tænkt over det og hold op hvor er det kedeligt

Haha ja det kan jeg forestille mig  Men billigt 

Anmeld

12. januar 2014

Lukas&Liam<3

Sitrani skriver:

Haha ja det kan jeg forestille mig  Men billigt 

Ja helt vildt. Tænker også at de der 4400 er helt vildt at få når det nærmest intet koster her i starten.

Anmeld

12. januar 2014

Sitrani

Maria&Lukas skriver:

Ja helt vildt. Tænker også at de der 4400 er helt vildt at få når det nærmest intet koster her i starten.

Ja det kan du ha ret i, men to børnk koster jo også mere i vand, dagpleje osv. end et enkelt.. Og så er det jo ikke sikkert at den nye baby lige passe storebrors tøj i samme alder osv, der er nok flere ting end man lige regner med....

Anmeld

12. januar 2014

Nea85

Maria&Lukas skriver:

Umiddelbart nej

Hvad med søskendevogn? Eller bruger I bare barnevogn til den ene og klapvogn til den anden?

D-dråber til når lillebror er 14 dage gammel - ellers kan jeg heller ikke komme i tanke om noget. Og ja, det virker da lidt kedeligt at du ikke skal købe vildt ind ligesom første gang (men også dejligt billigt!!)

Anmeld

12. januar 2014

Lukas&Liam<3

Ja det ved jeg men til Lukas har vi jo brugt pengene på alt til ham, så det er da meget billigere at få nr 2 end 1 og den ene er fra slut januar og den anden fra start marts (håber jeg) så de burde nogenlunde kunne passe tøjet så det passer med årstid

Anmeld

12. januar 2014

Lukas&Liam<3

Nea85 skriver:

Umiddelbart nej

Hvad med søskendevogn? Eller bruger I bare barnevogn til den ene og klapvogn til den anden?

D-dråber til når lillebror er 14 dage gammel - ellers kan jeg heller ikke komme i tanke om noget. Og ja, det virker da lidt kedeligt at du ikke skal købe vildt ind ligesom første gang (men også dejligt billigt!!)

Vi vil lige vente og se om vi får brug for den. For har kun 3 min ned til vuggestuen. Så vi har ingen ide om om vi overhoved for brug for den D dråber har vi jo til Lukas. Så det behøver vi heller ikke.

Det er virkelig kedeligt, kan huske ved 1. Graviditet, brugte timer på at lave lister, undersøge præcis hvad jeg ville have og sådan. Og nu er det bare bleer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.