huse der sælges, men vil leje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2014

Muhmi

Anonym skriver:

ville du så selv kontakte sælger hvis du kunne finde et nr eller ville du gå til mælgeren ??

Vi gik til mægleren

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2014

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Vi gik til mægleren

okay fik i det så til leje til samme mdr pris som i annoncen eller billiger?? bare sådan så jeg har lidt at gå ud fra

Anmeld

12. januar 2014

roenlund

Anonym skriver:

okay fik i det så til leje til samme mdr pris som i annoncen eller billiger?? bare sådan så jeg har lidt at gå ud fra

Hvis ikke sælger skal miste penge skal i jo min betale det som de giver i lån plus udgifter, nok også mere da de bliver beskattet af lejeindtægten...

Anmeld

12. januar 2014

Anonym trådstarter

roenlund skriver:

Hvis ikke sælger skal miste penge skal i jo min betale det som de giver i lån plus udgifter, nok også mere da de bliver beskattet af lejeindtægten...

ja det ved jeg men tit blever det jo solgt sådan så sælger tjener på det så mdr pris i annoncen er vel også højere en sælger giver tænker jeg???

forstå du hvad jeg menre det lyder lidt indviklet på den måde jeg har skrevet

Anmeld

12. januar 2014

roenlund

Anonym skriver:

ja det ved jeg men tit blever det jo solgt sådan så sælger tjener på det så mdr pris i annoncen er vel også højere en sælger giver tænker jeg???

forstå du hvad jeg menre det lyder lidt indviklet på den måde jeg har skrevet

Det kan du slet ikke regne med sådan som boligmarkedet er lige nu, da vi købte hus tabte sælger 300.000 men de var nød til at sælge da de ikke havde råd til at sidde i det... Så det er meget forskelligt om sælger tjener på at sælge, det kommer helt and på hvornår de har købt og hvor meget de har belånt huset...

Anmeld

12. januar 2014

Anonym trådstarter

roenlund skriver:

Det kan du slet ikke regne med sådan som boligmarkedet er lige nu, da vi købte hus tabte sælger 300.000 men de var nød til at sælge da de ikke havde råd til at sidde i det... Så det er meget forskelligt om sælger tjener på at sælge, det kommer helt and på hvornår de har købt og hvor meget de har belånt huset...

okay tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.