Marie88 skriver:
Jeg er gravid! Ovenikøbet med tvillinger
Jeg er i 8+6, men er bare så bange for at der skal ske noget... Havde i forsøget inden denne en spontan abort i uge 5. Har blødt to gange i denne graviditet allerede, men skanningerne har vidst at de vokser godt begge to og der er god hjerteaktivitet. Fik at vide at jeg havde lidt blod i bunden af livmoderen, som gør at jeg godt kan bløde lidt, men det har ingen betydning. Symptomerne er ikke til at tage fejl af, har meget kvalme og bliver hurtigt træt. Jeg prøver at sige til mig selv at den er der denne gang og at det ikke er mærkeligt, at man går med de bekymringer og tanker når man har været igennem flere behandlinger og kæmpet for at kunne stå her i dag med en mave der vokser.. Men puhh det kan godt være lidt hårdt..
Var lige nødt til at komme ud med det!
Stort tillykke med graviditeten.
Jeg er selv blevet gravid ved ICSI-behandling, og vi måtte igennem 3 forsøg før det er lykkes. Jeg er blevet gravid alle 3 gange, men aborterede ligesom dig i uge 5.
Jeg er nu i 20. uge med vores lille ønskebarn, og følelsen er ubeskrivelig, især når vejen hertil har været så lang.
Det jeg vil sige er, at jeg tror godt du kan slappe lidt af omkring det og nu nyde at det er lykkes og at du venter 2 guldklumper. De kloge siger at når man først er nået over det tidspunkt hvor man ellers har aborteret er der LANGT større chance for at det er kommet for at blive.
Rigtig meget held og lykke med graviditen. Glæder mig til at følge dig. 
Anmeld