Det føles rigtigt....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

367 visninger
4 svar
3 synes godt om
11. januar 2014

Manna

Jeg havde positiv ægløsningstest lørdag/søndag og vi dyrkede sex lørdag, søndag og mandag.

I går syntes jeg måske at brysterne var blevet større. I dag er jeg sikker, og selvom jeg synes, jeg har været oppustet på trods af abort og normalt HCG-tal, er jeg da vildt oppustet i aften.

De sidste to gange jeg har været gravid, har jeg været oppustet meget tidligt - som første tegn.

Uhh, jeg tror den er der.

Kryds fingre for mig :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2014

Fru Ebied

Ej hvor spændende. hvornår kan du teste?

Anmeld

11. januar 2014

cwl

Manna skriver:

Jeg havde positiv ægløsningstest lørdag/søndag og vi dyrkede sex lørdag, søndag og mandag.

I går syntes jeg måske at brysterne var blevet større. I dag er jeg sikker, og selvom jeg synes, jeg har været oppustet på trods af abort og normalt HCG-tal, er jeg da vildt oppustet i aften.

De sidste to gange jeg har været gravid, har jeg været oppustet meget tidligt - som første tegn.

Anmeld

11. januar 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Manna skriver:

Krydser fingre for dig! Ser frem til en (positiv) opdatering!

Anmeld

12. januar 2014

Manna

Fru Ebied skriver:

Ej hvor spændende. hvornår kan du teste?

Forventet mens er 17. jan. Så der er jo århundrede til :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.