Kender i denne? (autostol)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.752 visninger
22 svar
19 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. januar 2014

Anonym trådstarter

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2014

Anonym trådstarter

ingen?

Anmeld

11. januar 2014

SomViSerDet

Kender den ikke.

Ville dog aldrig købe en autostol, som ikke er en af de kendte mærker.

Såfremt I ikke ønsker at betale mange penge for en autostol, kan jeg anbefale at I køber brugt.

Vi købt en Rømer autostol med isofix for 750kr.

Anmeld

11. januar 2014

Anonym trådstarter

SomViSerDet skriver:

Kender den ikke.

Ville dog aldrig købe en autostol, som ikke er en af de kendte mærker.

Såfremt I ikke ønsker at betale mange penge for en autostol, kan jeg anbefale at I køber brugt.

Vi købt en Rømer autostol med isofix for 750kr.

Jeg vil ikke købt brugt autostol, jeg ved jo ikke om den har været impliceret i uheld eller opfylder kravene...

Anmeld

11. januar 2014

L&V

Anonym skriver:

http://www.jemogfix.dk/butik/auto__cykel/auto/autotilbehoer.aspx?pid=9031303&view=1

God; dårlig?

Kender den ikke men ville aldrig købe autostol i jem og fix, t hansen bilka osv.

Anmeld

11. januar 2014

Anonym trådstarter

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Kender den ikke men ville aldrig købe autostol i jem og fix, t hansen bilka osv.

Hvorfor?

Anmeld

11. januar 2014

L&V

Anonym skriver:

Hvorfor?

For det første fordi sælgerne ik ved en dyt om hva de sælger og for det andet fordi det altid er sådan nogle skrammel mærker som klare sig så voldsomt dårligt i test. Vil hellere gi det mere også få go vejledning og kvalitet. Det ka rede liv

Anmeld

11. januar 2014

AnthonsMor

Anonym skriver:

Jeg vil ikke købt brugt autostol, jeg ved jo ikke om den har været impliceret i uheld eller opfylder kravene...

En brugt af et godt mærke opfylder ligeså godt kravene som en ny

Jeg vil absolut også anbefale at købe en brugt, hvis det er for at den ikke skal være for dyr.. Det kan jo være direkte livsfarlig at købe de billige mærker som måske ikke engang er godkendte..

Jeg tror faktisk ikke en autostol der har været med i en ulykke er til at bruge igen, jeg vil tro den faktisk går i stykker af det og ikke kan bruges efterfølgende, medmindre man "bare" er kørt ind i et vejskilt..

Anmeld

11. januar 2014

AnthonsMor

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

For det første fordi sælgerne ik ved en dyt om hva de sælger og for det andet fordi det altid er sådan nogle skrammel mærker som klare sig så voldsomt dårligt i test. Vil hellere gi det mere også få go vejledning og kvalitet. Det ka rede liv

Nu har Bilka jo engang imellem de gode mærker på bud

Men de billige versioner skal man holde snitterne fra, det har du ret i

Anmeld

11. januar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg kender den ikke, men ville aldrig købe den. Her er et rigtig godt tilbud og rigtig god i tests og så er den billigere end den du har set på http://www.onskeborn.dk/oenskeboern/aktuelle-varer/cybex-solution/c-23/c-209/p-9804

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.