Gravid efter spiral?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

401 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. januar 2014

namaha

Hej Alle

Ja nu har kæresten og jeg så planlagt at jeg skal blive gravid i 2014.

Det er lidt sværrer end det ser ud, skal nok i gemmen kunstig befrugtning for at vores barn ikke skal få min arvlige sygdom.

Vi skal snakke med en læge d.10 april og der er jo noget tid til

Jeg har en kobberspral som skal fjernes da jeg har problemer med den, så kunne godt tænke mig at vide om man kan blive gravid med det sammen efter den er fjernet ? Eller om der går noget tid inden ens cyklus er relmæssig ?

Vi er begge godt klar over at komdom er den bedste løsning indtil april hvor vi har snakket med lægen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2014

vandmanden

namaha skriver:

Hej Alle

Det er lidt sværrer end det ser ud, skal nok i gemmen kunstig befrugtning for at vores barn ikke skal få min arvlige sygdom.

Jeg har en kobberspral som skal fjernes da jeg har problemer med den, så kunne godt tænke mig at vide om man kan blive gravid med det sammen efter den er fjernet ? Eller om der går noget tid inden ens cyklus er relmæssig ?

Vi er begge godt klar over at komdom er den bedste løsning indtil april hvor vi har snakket med lægen 

Hej jeg nåede slet ikke at få mens efter at have fået spiralen ud så ja der kan være gevinst så snart den er ude

Anmeld

11. januar 2014

ano14316

namaha skriver:

Hej Alle

Lige så snart den er ude kan du blive gravid... Det fælder både for kobber og hormon..

Anmeld

11. januar 2014

ano14316

vandmanden skriver:

Hej jeg nåede slet ikke at få mens efter at have fået spiralen ud så ja der kan være gevinst så snart den er ude

Hehe jeg nået ikke at få den ud før jeg blev gravid...

Fik fjerner min hormon, som jeg fik efter fødslen af min søn, fik mens dagen efter og det var så sidste gang jeg havde det...

Anmeld

11. januar 2014

namaha

Okay tak alle sammen.

det er rart at vide vi skal være forsigtige, for vil ikke havde det ender med en abort pga min sygdom og fordi vi ikke var forsigtige nok 

Håber også der snart er gælde over familien, men der går et par måneder endnu 

Anmeld

11. januar 2014

stjernehimmel

namaha skriver:

Hej Alle

Jeg fik min taget ud den 27 juni og blev gravid den 17 juli ca....  Min cyklus ændrede sig slet ikke da jeg fik den taget ud :-) pøj pøj med det og en masse baby støv herfra

Anmeld

12. januar 2014

Ønskebarnet2014

Jeg havde også kobber spiral, fik taget den ud i april og blev gravid i august.

Så det er meget forskelligt.

Men lægen sagde den gang at man kunne blive det med det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.