Akut tlf. i sundhedssektoren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

370 visninger
3 svar
8 synes godt om
11. januar 2014

MorDk

Idag på arbejdet opdagede jeg en seddel der var blevet hængt op med direkte telefonnumre til læger og sygeplejersker v/akuttelefonen, som må bruges af os personale. Samt et nummer som "springer" køen over!

Blev ærlig talt ret lettet da jeg så denne telefonliste, for havde tænkt: Hvad fanden gør man når man skal ringe efter en læge og få ord. antibiotika o.lign. Eller "bestille" et hjemmebesøg til de syge gamle. Men det lader til at der er "styr" på det... Har dog ikke prøvet det i praksis... men er spændt på om det vil fungerer på arb.pladsen.

Nogle der har fået direkte numre til arb. pladsen? Nogle erfaringer med 1813 i sundhedssektoren?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2014

Stumpen

min tanke er at der ikke er noget at sige til at der er problemer med at overholde tiden, hvis nogen kan springe foran i køen.. 

Ikke møntet på dig, men systemmet...

Anmeld

11. januar 2014

MorDk

min tanke er at der ikke er noget at sige til at der er problemer med at overholde tiden, hvis nogen kan springe foran i køen.. 

Ikke møntet på dig, men systemmet...

Jeg synes det er et lortesystem!

MEN nu hvor vi ikke længere kan bruge lægevagten som før (arbejdsmæssigt) tænker jeg at det er godt man kan springe køen over. MEN som privat person med syge børn osv. så er det et lortesystem!

Anmeld

11. januar 2014

MorDk

Og akuttelefonen er jo vores "samarbejdspartnere" 

Det samme med visitationen i diverse bydele. Der har vi som personale jo også direkte numre. Pårørende klager over de skal gennem kommunen først og bliver stillet om 1000 gange. Men sådan er det jo.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.