Kan jeg tø en stegt and op i ovnen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.292 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. januar 2014

Muffinmus

Vi har en frossen stegt and fra juleaften. Har lige fået af vide vi får gæster til mad i aften. Nu er anden oppe af fryseren men frossen. Kan den tøés op i ovnen på F.eks 50 grader i en times tid uden at den bliver tør og død?? Eller hvad gør vi lige..

På forhånd tak....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2014

Muffinmus

Hjæææælp??? Ingen der ved det

Anmeld

11. januar 2014

L&V

MariaE skriver:

Vi har en frossen stegt and fra juleaften. Har lige fået af vide vi får gæster til mad i aften. Nu er anden oppe af fryseren men frossen. Kan den tøés op i ovnen på F.eks 50 grader i en times tid uden at den bliver tør og død?? Eller hvad gør vi lige..

På forhånd tak....

Må indrømme jeg ik aner det men ville nok starte med at putte den i lunken vand i en ½-1 time

Anmeld

11. januar 2014

Muffinmus

Det har den været ca 40 min... Men air, er bange for den enten er frossenindeni ved en time på 50 grader...eller død

Anmeld

11. januar 2014

Michael healer

Det har den været ca 40 min... Men air, er bange for den enten er frossenindeni ved en time på 50 grader...eller død

Jeg tror den er død lige meget hvad :-)

Ej undskyld kunne bare ikke lige lade være

Jeg ville nok prøve på f.eks 75 grader til at starte med indtil du kan få indmaden ud, og så sætte den op til 150 grader, men det tager nok nogle timer

Søgte lidt på nettet, og der er rådet således

250gr i foreløbigt 20 min, og så vil jeg vende den og give den 3 timer på 160gr

Anmeld

11. januar 2014

C8

MariaE skriver:

På forhånd tak....

Lig den i ovnen og tænd for varmluft knappen uden, at tænde for varmen/temperaturen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.