Pasning af "en bedste"..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
6 svar
1 synes godt om
11. januar 2014

Anonym trådstarter

Jeg tænkte om nogen har erfaring med sådan en "bedste" som kan passe ens barn. Vi har kun en men har bare brug for lidt "luft" og en kæreste dag og bare være os.. men vi har ingen som kan passe hende.. Vi undersøgte så med en bekendt som passer børn.. men hun tager 250 kr i timen  har vi sku ikke råd til 
Men kan ikke lide tanken om det er en  helt fremmed  
Nogen som har gode erfaringer med det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2014

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Jeg tænkte om nogen har erfaring med sådan en "bedste" som kan passe ens barn. Vi har kun en men har bare brug for lidt "luft" og en kæreste dag og bare være os.. men vi har ingen som kan passe hende.. Vi undersøgte så med en bekendt som passer børn.. men hun tager 250 kr i timen  har vi sku ikke råd til 

Følger lige med, Vi kunne nemlig også godt bruge sådan en ekstra bedste.

Anmeld

11. januar 2014

1234rj

Anonym skriver:

Hold da op, det var godt nok dyrt!
-hvad med venners teenager børn/ung pige i børnehaven??:-)

Anmeld

11. januar 2014

Anonym trådstarter

1234rj skriver:

Hold da op, det var godt nok dyrt!
-hvad med venners teenager børn/ung pige i børnehaven??:-)

Der er ingen 

Anmeld

11. januar 2014

Anonym trådstarter

sommerbarn<3 skriver:

Følger lige med, Vi kunne nemlig også godt bruge sådan en ekstra bedste.

Ok helt i orden 

Anmeld

11. januar 2014

1234rj

Anonym skriver:

Der er ingen 

Jeg har været barnepige igennem 2 år, men der startede jeg med at møde familien 3 gange inden vi fandt ud af at vi passede sammen. Både så jeg lærte børnene at kende og så forældrene lærte mig at kende :-) det også en mulighed :-) men forstår dig fuldt ud, når lillepigen kommer tror jeg heller ikke je kan få en fremmede til at passe hende :-)

Anmeld

11. januar 2014

TNBC

Anonym skriver:

Hvem f... betaler 250kr i timen for en barnepige?

Jeg er selv sådan en, bare som tante.. (desværre bor jeg ret langtvæk fra mine dejlige unger, så jeg ser dem ikke så tit)

Det er om at finde en man har kemi med både mellem jer og hende, men helt bestemt også hende og børnene.. jeg havde kemi med min familie efter et møde. og jeg elsker at være der.

kemien er vigtig, og så at I har samme forventninger omkring det. man kan søge inde på seniorlife.dk

men I kan også finde en bonusonkel eller tante.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.