hvor langtid bæreplade.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.150 visninger
10 svar
1 synes godt om
11. januar 2014

HappyTrine

Hej piger. 

Håber i kan hjælpe mig, min datter på 2,5 måned ligger i voksi pose og har gjort det siden hun blev født, min datter er meget stærk i nakken og der går ikke længe før hun holder hovedet 100% selv.  Så er det jeg vil høre, hvornår må man tage bærepladen ud eller ligge i barnevognen uden nogen voksi? Håber i kan hjælpe.  

Kh mayas mor ♥

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2014

Muffinmus

Altså, vi har aldrig brugt den...bærepladen skal jo juni i hvis man bruger voksien som lift, dvs går rundt med den. Det gjorde vi aldrig, vi lagde den i barnevognen og tog den op, det var det... Så du kan sagtens tage den ud nu, de fleste har den i 3 mdr tid, da det er der de begynder at holde det selv...men sagt kun hvis den bruges som lift og ikke bare sovepose

Anmeld

11. januar 2014

HappyTrine

MariaE skriver:

Altså, vi har aldrig brugt den...bærepladen skal jo juni i hvis man bruger voksien som lift, dvs går rundt med den. Det gjorde vi aldrig, vi lagde den i barnevognen og tog den op, det var det... Så du kan sagtens tage den ud nu, de fleste har den i 3 mdr tid, da det er der de begynder at holde det selv...men sagt kun hvis den bruges som lift og ikke bare sovepose

Mange tak vil det sige jeg også kan ligge hende uden den i barnevognen nu? Altså så hun kun ligger på den madras der er i barnevognen også med en dyne over sig  

Anmeld

11. januar 2014

Anitta Kristiansen

Jeg bruger stadig min voksipose til min søn på 2,5 år. den er mere varm og behagelig når der ikke er varmere udenfor. og nu kommer der snart sne så er den mere behagelig. vi bruger den som 'dyne' i barnevognen. ellers var der ikke nogen grund til at bruge 2000 kr på den hvis det kun er for så kort tid af deres liv den skulle bruges.

Anmeld

11. januar 2014

lycly

Min søn blev hurtigt for tung til bærepladen og var vokset ud af liften da han var 2 1/2 måned så han har altid bare ligget i barnevognen med dyne på men man kan også sagtens tage pladen ud og have voksien liggende fast i barnevognen, så slipper man for at give dem overtøj på Det ville jeg selv gøre men vi har kun 1 voksi og den ligger han og sover lur i i sin seng om dagen

Anmeld

11. januar 2014

L&V

HappyTrine skriver:

Hej piger. 

Håber i kan hjælpe mig, min datter på 2,5 måned ligger i voksi pose og har gjort det siden hun blev født, min datter er meget stærk i nakken og der går ikke længe før hun holder hovedet 100% selv.  Så er det jeg vil høre, hvornår må man tage bærepladen ud eller ligge i barnevognen uden nogen voksi? Håber i kan hjælpe.  

Kh mayas mor ♥

Jeg har aldrig brugt bærepladen til mine 2

Anmeld

11. januar 2014

Celine89

HappyTrine skriver:

Hej piger. 

Kh mayas mor ♥

Du behøver ikke bruge bærepladen, hvis du ikke har lyst. Jeg forstår ikke, hvorfor det at din datter kan holde hovedet selv har noget at gøre med, om hun skal bruge bæreplade eller ej?

Det samme med selve voksien - hvis du ikke har lyst til at bruge den, så behøver du ikke. Så skal hun jo bare have overtøj og dyne på i stedet.

Anmeld

11. januar 2014

mommy1991

HappyTrine skriver:

Hej piger. 

Kh mayas mor ♥

Jeg har aldrig brugt bærepladen.. Jeg har bare voksiposen i barnevognen og så lægger jeg ham derud når han skal sove

Anmeld

11. januar 2014

AnthonsMor

HappyTrine skriver:

Hej piger. 

Kh mayas mor ♥

Hvis ikke du bruger den til at bære hende rundt i, så behøver den slet ikke være deri

Det er kun hvis du bruger den som lift også, at den skal være der

Anmeld

11. januar 2014

HappyTrine

Mange tak for svar allesammen lader bare pladen være i da hun har to barnevogne ; en på altanen når hun sover middagslur og en i kælderen til når vi er ude , så bære rundt på hende i den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.