Ferie..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

779 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. januar 2014

Tvebakken

Hejsa,

Er der nogen af jer, der ved hvordan vejret er i Alicante, Spanien, i Maj? - Vi overvejer at tage derned i slutningen af maj, men vi vil gerne have sol, varme og badeferie, så ved ikke, om det er det rigtige sted?

- Vi venter en lille til juli, så meget andet sommerferie bliver der nok ikke i år..

På forhånd tak for hjælpen.

Julie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2014

SanJose

Google is your friend 

Dog skal du være opmærksom på om flyselskabet vil have dig med. Mange steder går grænsen ved 28. uge.

Anmeld

11. januar 2014

Lykke:)

Tvebakken skriver:

Hejsa,

Er der nogen af jer, der ved hvordan vejret er i Alicante, Spanien, i Maj? - Vi overvejer at tage derned i slutningen af maj, men vi vil gerne have sol, varme og badeferie, så ved ikke, om det er det rigtige sted?

- Vi venter en lille til juli, så meget andet sommerferie bliver der nok ikke i år..

På forhånd tak for hjælpen.

Julie

Det er fint vejr!
Går ikke udfra det skal være FOR varmt

Anmeld

11. januar 2014

Tvebakken

SanJose skriver:

Google is your friend 

Dog skal du være opmærksom på om flyselskabet vil have dig med. Mange steder går grænsen ved 28. uge.

Tak - jeg har skam googlet.

Og kan finde de første 3 forskellige udgaver af klimaoversigter for området - som desværre er forskellige.
Og tænker også, der er forskel på vejrprognoser, og så hvad folk har oplevet.
Selvom der står 22 i gennemsnit - så kan det jo være træls vejr, overskyet og regn, det meste af tiden - så var egentlig for at få nogle personlige beretninger.

Har skam tjekket fly - vi satser på Norwegian, og de skriver, at man uden problemer kan flyve frem til 36 uger - uden endda at fremvise lægeattest - og vil kun være omkring 31 uger der.

Men tak for dit svar.

Anmeld

11. januar 2014

Tvebakken

Lykke:) skriver:

Det er fint vejr!
Går ikke udfra det skal være FOR varmt

Altså - gerne omkring de 25, og sol..

Ikke ulideligt hedt, da jeg jo nok vil være lidt generet af maven så - men så varmt, at ungerne kan boltre sig i poolen…

Har du været der ved den tid?

Anmeld

11. januar 2014

Lykke:)

Tvebakken skriver:

Altså - gerne omkring de 25, og sol..

Ikke ulideligt hedt, da jeg jo nok vil være lidt generet af maven så - men så varmt, at ungerne kan boltre sig i poolen…

Har du været der ved den tid?

Sol kan du sagtens regne med
Min mor er fra Granada, så ja har været dernede. Sidste år i april var vi ekstremt heldige med vejret. Den ene dag 35 grader, men det er også lidt inde i landet

Mener gennemsnitstemperaturen i maj i malaga er 23 grader så det samme i Alicante

Anmeld

11. januar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi var sidste år den sidste uge i maj på Mallorca og det var meget svingende vejr. Om aften var det koldt og skulle have trøje på. Der var enkelte dage det var ovetskyet. Men man kan også risikere, at det bare er super dejligt vejr.

Anmeld

11. januar 2014

Muffinmus

Vi har kun været i Málaga 1 maj...der var mellem 22-25 grader de fire dage vi var der.

Anmeld

11. januar 2014

Tvebakken

Lykke:) skriver:

Sol kan du sagtens regne med
Min mor er fra Granada, så ja har været dernede. Sidste år i april var vi ekstremt heldige med vejret. Den ene dag 35 grader, men det er også lidt inde i landet

Mener gennemsnitstemperaturen i maj i malaga er 23 grader så det samme i Alicante

Super - sol gør en hel del.

Selvom 35 grader jo nok er lige lidt i overkanten.

Men 23 grader er da også varmt nok til pollen for ungerne, mon ikke?

Anmeld

11. januar 2014

Tvebakken

MoarHvidovre skriver:

Vi var sidste år den sidste uge i maj på Mallorca og det var meget svingende vejr. Om aften var det koldt og skulle have trøje på. Der var enkelte dage det var ovetskyet. Men man kan også risikere, at det bare er super dejligt vejr.

Ok - tak.

VI noterer os, at vi i hvert fald skal have langt tøj med til aftenerne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.