Skiferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

861 visninger
9 svar
1 synes godt om
11. januar 2014

Trekløver(:

Hej søde damer

Er der nogle af jer der har haft en lille en på 6 måneder med på skiferie? Vi skal på skiferie i Sverige i uge 5. Vi skal flyve til Oslo og så skal vi køre resten af vejen (5 timer).

Vi tager nogle lange pauser og muligvis en overnatning på vejen.

Hvad havde i med til baby og har i gode erfaringer med baby og skiferie.

Vh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2014

Lykke:)

M_V skriver:

Hej søde damer

Er der nogle af jer der har haft en lille en på 6 måneder med på skiferie? Vi skal på skiferie i Sverige i uge 5. Vi skal flyve til Oslo og så skal vi køre resten af vejen (5 timer).

Vi tager nogle lange pauser og muligvis en overnatning på vejen.

Hvad havde i med til baby og har i gode erfaringer med baby og skiferie.

Vh

Vi skal have Julius med i år. Han vil være 3 måneder
Sidste år havde min svoger og svigerinde deres datter med på 5 måneder, og det gik helt fint! Vi kørte fra Danmark til Østrig - uden overnatning men med gode pauser. jeg var ikke så opmærksom på hvad de havde med udover varmt tøj og ekstremt meget legetøj

Anmeld

11. januar 2014

Trekløver(:

Lykke:) skriver:

Vi skal have Julius med i år. Han vil være 3 måneder
Sidste år havde min svoger og svigerinde deres datter med på 5 måneder, og det gik helt fint! Vi kørte fra Danmark til Østrig - uden overnatning men med gode pauser. jeg var ikke så opmærksom på hvad de havde med udover varmt tøj og ekstremt meget legetøj

Okay vi håber også at kunne køre derop uden overnatning men bare med lange pauser, så hun får aflastet ryggen og sådan.

Men god ide med en hel masse legetøj, så der er en masse at underholde hende med både i bilen og dernede. Og har været ude og købe en masse uldtøj og en flyverdragt. Er bare så bange for om hun kan holde varmen, da der er -23 grader pt.

Tak for svar

Anmeld

11. januar 2014

M_V skriver:

Okay vi håber også at kunne køre derop uden overnatning men bare med lange pauser, så hun får aflastet ryggen og sådan.

Men god ide med en hel masse legetøj, så der er en masse at underholde hende med både i bilen og dernede. Og har været ude og købe en masse uldtøj og en flyverdragt. Er bare så bange for om hun kan holde varmen, da der er -23 grader pt.

Tak for svar

Det kunne vi heldigvis. Hun sov næsten hele vejen

Legetøj kan man ikke have for meget med af lærte jeg skal hun med ud eller,?

Anmeld

11. januar 2014

Trekløver(:

Det kunne vi heldigvis. Hun sov næsten hele vejen

Legetøj kan man ikke have for meget med af lærte jeg skal hun med ud eller,?

Hvor dejligt, håber jeg også min datter gør

Jamen tænkte egentlig hun skal med ud så meget hun har lyst, så tager også voksipose med og flyverdragt. Skal i have jeres søn med ud?

Anmeld

11. januar 2014

M_V skriver:

Hvor dejligt, håber jeg også min datter gør

Jamen tænkte egentlig hun skal med ud så meget hun har lyst, så tager også voksipose med og flyverdragt. Skal i have jeres søn med ud?

Ja god idé! Jeg er også på jagt efter en god tyk pose af en eller anden art som han kan være i.

Jeg er lidt usikker på, om jeg kan lide det, netop fordi det er så koldt men hvis han skal bliver det i en MEGET tyk pose og flyverdragt

Anmeld

11. januar 2014

Trekløver(:

Ja god idé! Jeg er også på jagt efter en god tyk pose af en eller anden art som han kan være i.

Jeg er lidt usikker på, om jeg kan lide det, netop fordi det er så koldt men hvis han skal bliver det i en MEGET tyk pose og flyverdragt

Voksipose er så dejligt at have, ville slet ikke kunne undvære min, så kan i hvert tilfælde klart anbefaldes.

Men ja jeg er stadig også bange for hun kommer til at fryse, men der er nok ikke andet for end at vente og se. Hun skal nok brokke sig hvis det er for koldt

Skal i have barnevogn med?

Anmeld

11. januar 2014

M_V skriver:

Voksipose er så dejligt at have, ville slet ikke kunne undvære min, så kan i hvert tilfælde klart anbefaldes.

Men ja jeg er stadig også bange for hun kommer til at fryse, men der er nok ikke andet for end at vente og se. Hun skal nok brokke sig hvis det er for koldt

Skal i have barnevogn med?

Skal ud og have fundet et eller andet. Voksi er bare ALT for dyr synes jeg

Ja, de skal nok brokke sig
Ja, vi skal til obertauern i Østrig hvor der også er en lille by, så vi tager den med

Anmeld

11. januar 2014

Trekløver(:

Skal ud og have fundet et eller andet. Voksi er bare ALT for dyr synes jeg

Ja, de skal nok brokke sig
Ja, vi skal til obertauern i Østrig hvor der også er en lille by, så vi tager den med

Uha ja det er ret dyrt, jeg købte også vores til halv pris, ellers er de ikke til at betale.

Lyder skønt med Østrig, vi har altid taget til Sverige da mine svigerforældre har et hus deroppe.

Men ha en rigtig god tur.

Anmeld

11. januar 2014

M_V skriver:

Uha ja det er ret dyrt, jeg købte også vores til halv pris, ellers er de ikke til at betale.

Lyder skønt med Østrig, vi har altid taget til Sverige da mine svigerforældre har et hus deroppe.

Men ha en rigtig god tur.

Nej det er de nemlig ikke

Ja super lækkert! Har været i Stöten et par gange, så hyggeligt og lækkert sted!

Tusind tak og i lige måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.