Jeg bliver sindsyg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
8 svar
2 synes godt om
11. januar 2014

Malene26

Jeg har igennem den sidste måned været igennem et rent helvede. d. 24 december testede jeg positiv og var lykkelig havde desværre oplevet plet blødninger og meget lavt hgc. først troede fertilitetsklinikken at det kunne være en bio, det var det ikke. så troede de at det var GUL og heldigvis var dette heller ikke tilfældet. torsdag i sidste uge var jeg til scanning men det der var i min livoder målte kun 4,3 mm og var ikke stor nok. d. 9/1 var vi til scanning igen og nu var der n graviditetssæk men intet foster. så enten er der intet levedygtigt foster. eller også udvikler det sig meget langsomt. nogen der har oplevet noget lignende.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2014

Nadia1991

Hvor langt ville du være henne?

Anmeld

11. januar 2014

Malene26

Nadia1991 skriver:

Hvor langt ville du være henne?

Det er et rigtig godt spørgsmål for ifølge min beregning burde jeg være 7+1. men fertilitetsklinikken tror at min krop måske har været 2 uger om at optage ægget så måske er jeg kun 5+1. håber virkelig på at det er det sidste der er tilfældet. for det ville give mening i forhold til at alt hele tiden har været mindre end de burde...

Anmeld

11. januar 2014

Iii

åh, hvor frusterende. Jeg var faktisk udsat for noget lignende, da jeg blev gravid i første forsøg lige efter en abort. Jeg testede positiv og blødte nogle dage efter. Jeg 

Anmeld

11. januar 2014

Iii

.... var til flere scanninger, men de kunne ikke sige, om det var levend

Anmeld

11. januar 2014

Iii

Ved ikke lige, hvad der sker med min ipad!! Undskylder. Men jeg var til flere scanninger, og de kunne ikke se, om der var liv, når det ingen hjerteblink var. Pludselig til 3. Scanning var der et fint lille hjerte. Jeg havde åbenbart kun været 5 uger henne, da jeg troede, jeg var 7 uger henne og må altså have kunnet teste positivt meget tidligt. Krydser fingre for dig 

Anmeld

11. januar 2014

Malene26

Iii skriver:

.... var til flere scanninger, men de kunne ikke sige, om det var levend

ja det er vildt frustrerende, hvordan endte det så?? 

Anmeld

11. januar 2014

Malene26

Iii skriver:

Ved ikke lige, hvad der sker med min ipad!! Undskylder. Men jeg var til flere scanninger, og de kunne ikke se, om der var liv, når det ingen hjerteblink var. Pludselig til 3. Scanning var der et fint lille hjerte. Jeg havde åbenbart kun været 5 uger henne, da jeg troede, jeg var 7 uger henne og må altså have kunnet teste positivt meget tidligt. Krydser fingre for dig 

Åhh hvor dejligt, håber virkelig at min historie ender ligesom diin Men må desværre vente helt til på fredag til min 3 scanning

Anmeld

11. januar 2014

Iii

Håber dette bedste for dig  Jeg er i dag i uge 26, og der har ingenting været siden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.