Farvede linser ? Hvad synes i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

459 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. januar 2014

Anonym trådstarter

Hvis du synes du så bedre ud med et andet øjenfarve , ku du finde på at ha linser på til hverdagen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2014

M &.I

Hvis du synes du så bedre ud med et andet øjenfarve , ku du finde på at ha linser på til hverdagen?

jeg har selv farve linser men ikke have den på hverdag.

Anmeld

11. januar 2014

TNBC

Anonym skriver:

Jeg ville ikke gå med sådan noget til hverdag. jeg har den øjenfarve jeg har.. og ville også synes det var lidt snyd.
Men kunne godt finde på at tage det på til en fest.

Anmeld

11. januar 2014

Noneother

Det kunne jeg nok godt. Det kunne være sjovt at kunne skifte lidt engang imellem.

men nu har jeg haft prøvet dem. og jeg kunne simpelthen ikke holde ud at have dem i mere end en 2 timers tid af gangen. Selvom jeg har brugt kontaktlinser i 10 år. -og så er de farvede bare møgdyre.

Anmeld

11. januar 2014

Loa

1. Nej for jeg hader tanken om at skulle røre mine øjne.

2. Synes måske det er sådan lidt ungdomsagtigt at "snyde" med øjenfarven....

Anmeld

11. januar 2014

Bak

Anonym skriver:

Jeg synes, det er lidt halvfemser-agtigt og rimelig kikset.. Kunne ikke selv finde på at bruge sådan nogle Som en anden skriver, man har den øjenfarve, man har... Og det synes, jeg er pænest.

Anmeld

11. januar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Min storesøster havde brune kontaktlinser i et par år. Vh stine

Anmeld

11. januar 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Det kunne jeg sagtens finde på og har da også gjort det engang

Anmeld

11. januar 2014

Mi&Mi

Anonym skriver:

Ville ikke bruge farvede linser til hverdag, men da jeg var yngre havde jeg et par hvide hvor man så kun kunne se pupilen, DET var sjovt når folk opdagede det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.