Pokkers

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.127 visninger
25 svar
1 synes godt om
10. januar 2014

Anonym trådstarter

Så bander mor her

Har testet okay positiv (ægløsningstest - tror den var okay positiv) flere gange (har i hvert fald testet 5 dage) - men hertil aften (er først komme hjem nu) og den var helt negativ. Mem vi har hygget os hver aften siden jeg testede "positiv" (skriver " " pga jeg tror den var positiv, dog ikke 100 på det)

Men hvornår kan jeg tage en graviditetstest?? ved ikke hvornår min næste periode er - der er alt imellem 28-37 dage imellem mine perioder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2014

esioul

Anonym skriver:

Så bander mor her

Har testet okay positiv (ægløsningstest - tror den var okay positiv) flere gange (har i hvert fald testet 5 dage) - men hertil aften (er først komme hjem nu) og den var helt negativ. Mem vi har hygget os hver aften siden jeg testede "positiv" (skriver " " pga jeg tror den var positiv, dog ikke 100 på det)

Men hvornår kan jeg tage en graviditetstest?? ved ikke hvornår min næste periode er - der er alt imellem 28-37 dage imellem mine perioder.

Har du ikke et billede af dem?

Jeg plejer at teste 15 dage efter testen er positiv, da ÆL først finder sted en del timer senere fra testen er positiv.

Anmeld

10. januar 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Jeg plejer at teste 15 dage efter testen er positiv, da ÆL først finder sted en del timer senere fra testen er positiv.

Har desværre smidt dem ud Men c-siden var helt tydelig og t-siden var lidt mere lyserød, men okay tydelig..

Anmeld

10. januar 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

https://www.baby.dk/debat/234517pi1/proever-at-bliv e-gravid/kan-ikke-finde-ud-af-det.aspx#GoToMessage

Anmeld

10. januar 2014

esioul

Anonym skriver:

Har desværre smidt dem ud Men c-siden var helt tydelig og t-siden var lidt mere lyserød, men okay tydelig..

Vedhæfter lige et par billeder af mine.

Stregen mod Max, er den der svarer til "t" på dine.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. januar 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Vedhæfter lige et par billeder af mine.

Stregen mod Max, er den der svarer til "t" på dine.

ÅRH NEJ - det var mere omvendt på mine

Anmeld

10. januar 2014

esioul

Anonym skriver:

ÅRH NEJ - det var mere omvendt på mine

Så er d desværre negative

Anmeld

10. januar 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Så er d desværre negative

Kan slet ikke finde ud af det mere - i dag er der kun 1 streg - alle de andre gange har der været to (med t-siden har være mere lyserød end den anden) ER SÅ KED AF DET

Anmeld

10. januar 2014

esioul

Anonym skriver:

Kan slet ikke finde ud af det mere - i dag er der kun 1 streg - alle de andre gange har der været to (med t-siden har være mere lyserød end den anden) ER SÅ KED AF DET

Altså hvis t stregen er mest tydelig er de jo positive???

Anmeld

10. januar 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Altså hvis t stregen er mest tydelig er de jo positive???

Hov forklar hvis forkert - c-siden er mere mørk og t-siden er mere sart rosa, men stadig så man kan se der er en fin streg, men den er sikkert negativ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.