Helt ærligt.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.317 visninger
13 svar
11 synes godt om
10. januar 2014

Iii

.... er det for royalt at kalde sin søn for Frederik, når storebror hedder Christian? Vi har vendt flere navne, men det er nu bare det vi synes er pænest 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2014

Rockertand

Iii skriver:

.... er det for royalt at kalde sin søn for Frederik, når storebror hedder Christian? Vi har vendt flere navne, men det er nu bare det vi synes er pænest 

Nej, det er da helt fint.

Anmeld

10. januar 2014

MyLove E

Iii skriver:

NEJ! !!! Det er to meget fine danske navne :-D

Anmeld

10. januar 2014

chael

Iii skriver:

Overhovedet ikke...

Begge navne var nogen jeg snildt kunne have valgt...

De var dog taget i familie og omgangskreds, så det blev nogen andre drengen navne

Anmeld

10. januar 2014

Elbæk

Iii skriver:

På ingen måde. Jeg kunne forstå hvis de blev kaldt alle deres hundrede "mellemnavne" også.

Men det er jo helt normale, gode danske navne.

Anmeld

10. januar 2014

AnthonsMor

Iii skriver:

Nej det er da ej

Det er to ganske normale danske navne!

Jeg kunne godt have gjort det

Anmeld

10. januar 2014

isabellasmor

Iii skriver:

altså, herhjemme har vi en Isabella, og vi er begge vilde med navnet christian hvis vi skulle få en dreng. men vi er begge enige om at det bliver en tand for royalt.. Nu har vi så også fundet et andet rigtig godt navn hvis det er, så det går nok 

Anmeld

10. januar 2014

Lykke:)

Iii skriver:

Nej! Kender faktisk en del søskendepar der hedder Christian og Frederik

Anmeld

10. januar 2014

Ciss

Jeg er helt sikker på, at min far ville have set humoren i det og givet os nogle kommentarer, når navnet blev offentliggjort, hvis vi havde valgt den navnekombination - men det ville bare være hyggelige drillerier og ikke negativt ment i det hele taget.

Navnene er flotte. Det kan da godt være, at enkelte kommer til at tænke på kongefamilien, men alle som kender drengene godt, vil jo assosiere navnene mere med dem end med prinserne, så jeg tvivler på, at det ville blive et problem i det hele taget.

Og uanset hvilket navn I vælger, vil der altid være en eller anden, som synes, I skulle have valgt noget andet.

Vælg det navn, I selv kan lide og mener er det rette.

Anmeld

11. januar 2014

Monski

Iii skriver:

Jeg kender 4 søskende par der hedder Christian og Frederik oh jeg har aldrig forbundet det med noget royalt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.