hvor mange biler må man eje?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.565 visninger
15 svar
2 synes godt om
10. januar 2014

Anonym trådstarter

ja som overskriften siger?? synes altid jeg har hørt man må eje 5 biler, men hører så idag at man kun må eje 2?? kan kun finde spørgsmål og svar omkring det på google, fra 2012, men hvis det nu er noget nyt jo, så kan jeg jo ikke bruge det til så meget ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2014

Muffinmus

Øh, det tror jeg ikke, men der er grænser for hvis mange biler du med handle med om året og hvor mange du må have stående udenfor....

Vi har tre biler med plader og til uden lige nu

Anmeld

10. januar 2014

2babygirls

Anonym skriver:

ja som overskriften siger?? synes altid jeg har hørt man må eje 5 biler, men hører så idag at man kun må eje 2?? kan kun finde spørgsmål og svar omkring det på google, fra 2012, men hvis det nu er noget nyt jo, så kan jeg jo ikke bruge det til så meget ? 

Tænker da at man må eje alle dem man har lyst til... Hvorfor skulle der være en begrænsning

Anmeld

10. januar 2014

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Øh, det tror jeg ikke, men der er grænser for hvis mange biler du med handle med om året og hvor mange du må have stående udenfor....

Vi har tre biler med plader og til uden lige nu

jamen i samme forsikring osv? jeg ved der er en begrænsning, spørgsmålet er bare på hvor mange?

Anmeld

10. januar 2014

Anonym trådstarter

2babygirls skriver:

Tænker da at man må eje alle dem man har lyst til... Hvorfor skulle der være en begrænsning

jamen i samme forsikring osv? jeg ved der er en begrænsning, spørgsmålet er bare på hvor mange?

Anmeld

10. januar 2014

Malthe2010

Du må eje alle de biler du vil, forsikringen bliver bare dyr ved bil nr 3 :-)

Anmeld

10. januar 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Såvidt jeg ved, så må du eje alle de biler, du ønsker - men en helt anden sag er at få dem forsikret i det samme forsikringsselskab.
Vi diskuterer jævnligt med vores, da vi af og til køber en ekstra bil eller 2, og vi har i forvejen én hver + firmaslæden. Forsikringsselskabet godtager det modvilligt, men kun fordi vores børn ikke er gamle nok til at køre bil endnu, når de en dag er det, bliver vi nægtet flere forsikringer.

Anmeld

10. januar 2014

Anonym trådstarter

Malthe2010 skriver:

Du må eje alle de biler du vil, forsikringen bliver bare dyr ved bil nr 3 :-)

hvordan kan det være? er det sådan i alle forsikringer? hvis man er elite billist, hvad er så "meget dyrer" ?  undskyld de mange spørgsmål

Anmeld

10. januar 2014

Karina84

Undskyld jeg lige blander mig, for nu bliver jeg ogsaa nysgerrig... 

Hvordan er det saa med køb og salg, altsaa er der begrænsning paa hvor mange biler man maa indregistrere i løbet af et aar?

Hvis man f.eks. har en bil en maaned af gangen, og saa sælger den videre for at købe en anden.

Anmeld

10. januar 2014

FruStolpe

Det kommer da helt an på ens forsikring.  Vi har 5 biler med plader forsikret i samme selskab.  Der er ikke forskel i pris.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.