Udflåd ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

428 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. januar 2014

Anonym trådstarter

Piger hjælp

Jeg synes næsten hver dag gør jeg mine underbukser våde/ beskidte af udflåd:/ så jeg skal hele tiden have indlæg i .

Er det sådan ved alle ? Eller skal jeg behandles med noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2014

MorDk

Jeg bliver nød til at bruge trusseindlæg hver dag. Specielt efter jeg har født (x2) Lidt irriterende synes jeg... 

Anmeld

10. januar 2014

ano14316

Anonym skriver:

Piger hjælp

Jeg synes næsten hver dag gør jeg mine underbukser våde/ beskidte af udflåd:/ så jeg skal hele tiden have indlæg i .

Er det sådan ved alle ? Eller skal jeg behandles med noget?

Sådan er det også her... Kan så tilmed ikke tåle at få med indlæg hverdag, så det bare bad luck så skifter jeg bare trusser et par gange... Men nu er jeg også gravid

Jeg havde i mange virkelig store problemer med meget ildelugtende udflåd, sådan at da jeg endelig fik taget mig sammen til at blive undersøgt så rynket lægen lige en gang på næsen og kunne godt forstå at jeg synes det var en plage..
Jeg tog på det tidspunkt p-piller og havde gjort det i 6 år. Ved en tilfælde holdte jeg pause fra dem - kan ikke huske hvorfor, og udflåddet forsvandt, og så har jeg ikke haft det problem siden og har heller ikke taget p-piller..

Anmeld

10. januar 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria

Det er vist meget normalt. Bare vær opmærksom hvis det lugter eller skifter farve. Hvis mængden er steget til ellers unormale mængder så kan det være betændelse. Men der er desværre bare nogen der har mere udflåd end andre. 

Hvis du er bekymret for det, så nævn det for lægen næste gange du er deroppe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.