Hvilket tæppe til sofaen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.532 visninger
9 svar
3 synes godt om
10. januar 2014

**Ønskebabyen

Kæresten og jeg er på udkig efter to nye tæpper/hyggetæpper vi kan have i/ved sofaen. 

Jeg synes vi har døjet med at alt skidt bare sætter sig i de tæpper vi har haft, så vi vil gerne have nogle der er nemme at have med at gøre hvis I forstår  

Jeg er helt forelsket i dem fra Ferm Living, men når man skal have to så bliver det godt nok dyrt..

Smid gerne links Farven skal gerne være neutral. Vi har grå sofa og grå HAY puder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2014

Lykke:)

**Ønskebabyen skriver:

Kæresten og jeg er på udkig efter to nye tæpper/hyggetæpper vi kan have i/ved sofaen. 

Jeg synes vi har døjet med at alt skidt bare sætter sig i de tæpper vi har haft, så vi vil gerne have nogle der er nemme at have med at gøre hvis I forstår  

Jeg er helt forelsket i dem fra Ferm Living, men når man skal have to så bliver det godt nok dyrt..

Smid gerne links Farven skal gerne være neutral. Vi har grå sofa og grå HAY puder.

Vi har to limegrønne tæpper fra Bilka tror jeg nok.

Ekstremt bløde og så dejlige at ligge med

Anmeld

10. januar 2014

Købmagerkonen

**Ønskebabyen skriver:

Jeg købte en blå uldplaid fra Klippan i Magasin. De har halv pris på dem i øjeblikket, og de er SÅ lækre! Link

Anmeld

10. januar 2014

**Ønskebabyen

Lykke:) skriver:

Vi har to limegrønne tæpper fra Bilka tror jeg nok.

Ekstremt bløde og så dejlige at ligge med

Vi har også pt to tæpper fra Bilka - super bløde, men alt sætter sig i dem

Anmeld

10. januar 2014

**Ønskebabyen

FruOlsen skriver:

Jeg købte en blå uldplaid fra Klippan i Magasin. De har halv pris på dem i øjeblikket, og de er SÅ lækre! Link

De var faktisk fine

Anmeld

10. januar 2014

Mamalou

Hvad med et Hay dot tæppe. Babydot er i en fin størrelse lige til hyggetæppe og fås i mange fine farver

Ellers har Ikea et gråt tæppe til 79 kr, synes det er fint ig neutralt.

Vh. Louise

Anmeld

10. januar 2014

**Ønskebabyen

Mamalou skriver:

Hvad med et Hay dot tæppe. Babydot er i en fin størrelse lige til hyggetæppe og fås i mange fine farver

Ellers har Ikea et gråt tæppe til 79 kr, synes det er fint ig neutralt.

Vh. Louise

Tæppet skal gerne have en str. så man kan ligge under det uden at krumme sig helt sammen  

må lige tá et kig på Ikeas tæpper igen..

Anmeld

10. januar 2014

Lykke:)

**Ønskebabyen skriver:

Vi har også pt to tæpper fra Bilka - super bløde, men alt sætter sig i dem

Ja det har du faktisk ret i. Der sidder en nullermand her og der

Anmeld

11. januar 2014

Elbæk

**Ønskebabyen skriver:

Herhjemme har vi to tæpper som vi har fået i gave, hvorfra ved jeg faktisk ikke.

Men, min far har to af denne:

Og de er virkelig lækre! Og ligner altid at de er helt nye.

Anmeld

11. januar 2014

Pcokate

Fejl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.