Ideer til ting der vejer ca. 135 kg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.361 visninger
11 svar
1 synes godt om
10. januar 2014

Autostol.dk

Jeg skal igang med, at skrive et nyt indlæg og skal i den forbindelse bruge noget der vejer 130-140 kg.

Det skal være en ting ol. som alle ved er stor og vejer meget, så når man læser om det eller ser et billede, er man ikke i tvivl om, at det er skidt.

Så skal jeg vise det med 260 poster pasta, 520 pakker smør, en stor sten, et dyr eller hvad tænker i?

Kom gerne med en masse gode ideer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2014

ano14316

Autostol.dk skriver:

Jeg skal igang med, at skrive et nyt indlæg og skal i den forbindelse bruge noget der vejer 130-140 kg.

Det skal være en ting ol. som alle ved er stor og vejer meget, så når man læser om det eller ser et billede, er man ikke i tvivl om, at det er skidt.

Så skal jeg vise det med 260 poster pasta, 520 pakker smør, en stor sten, et dyr eller hvad tænker i?

Hvad henviser vægten til? Er det fedme f.eks. er smør en god en tænker jeg, er det noget i naturen så stenen, er det noget der også virkelig skal fylde, så pasta..

Anmeld

10. januar 2014

Autostol.dk

Vægten henviser til, hvor stor en belastning et barn bliver udsat for ved en kollision 

Anmeld

10. januar 2014

M (:

Vægten henviser til, hvor stor en belastning et barn bliver udsat for ved en kollision 

En lille pony vejer ca 140 kg (: 

En alm armbolt vejer 35-50 kg, så måske 3-4 armbolte ovenpå baby? 

Anmeld

10. januar 2014

ano14316

Autostol.dk skriver:

Altså det tryg der opstår i kørselsretningen?
en stor sten vil virke for voldsom tænker jeg.. hmmm
hvad med en "gammeldags" vægtklods hvor på vægten står?

Eller en stor tyk mand/kvinde der er ved at sætte sig op baby..

Anmeld

10. januar 2014

1234rj

Autostol.dk skriver:

Tror pasta/smør er bedre end en sten da det er nemmere at relatere til end en sten. :-)

Anmeld

10. januar 2014

De3Guldklumper

Autostol.dk skriver:

En sumobryder ?

Anmeld

10. januar 2014

mch

Autostol.dk skriver:

en elefant?
de vejer 100 kg når de bliver født og tager et kg på om dagen ca. så det må være en elefant som er et sted mellem 35 og 40 dage gammel

Anmeld

11. januar 2014

Autostol.dk

Pylle3 skriver:

En sumobryder ?

Haha.. det er du faktisk ikke den første der nævner for mig

Virkelig mange gode bud. Det er super fedt i kommer med så mange gode.

Anmeld

11. januar 2014

Kløver

Mælk eller mel er noget alle kan forholde sig til, måske melsække med vægt angivet på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.