Billigt forsamlingshus Fredericia

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.286 visninger
9 svar
1 synes godt om
10. januar 2014

Kløver

Nogen som ved hvor der billigt kan lejes forsamlingshus eller lignende, hvor man kan holde dåb, i Fredericia eller omegn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2014

Wimmie

Har en veninde der skal holde dåb her i Frede om en måneds tid...kan lige høre hvor og hvad de skal give for det

Anmeld

10. januar 2014

Wimmie

Maja84 skriver:

Nogen som ved hvor der billigt kan lejes forsamlingshus eller lignende, hvor man kan holde dåb, i Fredericia eller omegn

Nå, hun siger det er noget de har lejet gennem boligselskabet Boli.nu men hun ved ikke om man skal være medlem....

De skal give 2500, så det ved jeg ikke om er specielt billigt...

Anmeld

10. januar 2014

Kløver

Wimmie skriver:

Nå, hun siger det er noget de har lejet gennem boligselskabet Boli.nu men hun ved ikke om man skal være medlem....

De skal give 2500, så det ved jeg ikke om er specielt billigt...

Det er ca det samme jeg kan finde rundt omkring i området. Desværre skal man flere steder leje en hel weekend da man ellers først kan få nøglen søndag kl 10-11

Anmeld

10. januar 2014

VIPpigen

Der er egeskov forsamlingshus, ved ikke hvad det koster dog... Bor i, i hus, eller til leje?? Måske boligselskaber har noget. Ved boligselskabet ude i korskærparke har egne lokaler, det samme glæder boligselskaber ved sønderparken.

Anmeld

10. januar 2014

Wimmie

Maja84 skriver:

Det er ca det samme jeg kan finde rundt omkring i området. Desværre skal man flere steder leje en hel weekend da man ellers først kan få nøglen søndag kl 10-11

Hmmm...ja, det lyder lidt fesent :/

Har du prøver her:
http://www.lr-selskabslokaler.dk/

Jeg ved ikke om det stadig er de samme ejere, men jeg kender i hvert fald dem der havde lokalerne for nogle år siden, og der var det ikke dyrt. Men prøv evt. at ringe 

Anmeld

10. januar 2014

Kløver

VIPpigen skriver:

Der er egeskov forsamlingshus, ved ikke hvad det koster dog... Bor i, i hus, eller til leje?? Måske boligselskaber har noget. Ved boligselskabet ude i korskærparke har egne lokaler, det samme glæder boligselskaber ved sønderparken.

Ja de har pæne lokaler, vi bor i hus, men har ikke plads til så mange mennesker desværre.
Egeskov har jeg googlet og koster 1400 eller 2500 pr døgn om det er hele huset eller kun lille sal, og vil komme an på hvornår man kan få nøglen da vi jo gerne skulle nå at pynte bord, ellers skal man vælge eftermiddag med en senere gudstjeneste

Anmeld

10. januar 2014

Kløver

Wimmie skriver:

Hmmm...ja, det lyder lidt fesent :/

Har du prøver her:
http://www.lr-selskabslokaler.dk/

Jeg ved ikke om det stadig er de samme ejere, men jeg kender i hvert fald dem der havde lokalerne for nogle år siden, og der var det ikke dyrt. Men prøv evt. at ringe 

Tak, vil jeg prøve

Anmeld

10. januar 2014

VIPpigen

Maja84 skriver:

Ja de har pæne lokaler, vi bor i hus, men har ikke plads til så mange mennesker desværre.
Egeskov har jeg googlet og koster 1400 eller 2500 pr døgn om det er hele huset eller kun lille sal, og vil komme an på hvornår man kan få nøglen da vi jo gerne skulle nå at pynte bord, ellers skal man vælge eftermiddag med en senere gudstjeneste

Hvis i kan klare det lidt længere væk, så ligger der sognegården i gårslev, og missionshuset. Ved dog heller ikke hvad de koster. Sognegården kan også deles, så man enten bruger det lille rum, eller det store...

Ellers er vi i Brejning hvor man kan leje fritidsklubben der ligger på Buen

Det er vidst det eneste jeg lige kan komme i tanke om...

Anmeld

10. januar 2014

Kløver

VIPpigen skriver:

Hvis i kan klare det lidt længere væk, så ligger der sognegården i gårslev, og missionshuset. Ved dog heller ikke hvad de koster. Sognegården kan også deles, så man enten bruger det lille rum, eller det store...

Ellers er vi i Brejning hvor man kan leje fritidsklubben der ligger på Buen

Det er vidst det eneste jeg lige kan komme i tanke om...

Tak, er værd at overveje

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.