Fastalavn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.256 visninger
18 svar
2 synes godt om
10. januar 2014

LineSchack

Hej de damer

Det er min datters anden fastalavn, mem første hvor hun skal klædes ud. Og hun ELSKER kaj fra kaj og andrea. Og jeg tænkte på om nogle vidste om man kan få sådan et kostume og i såfald hvor?.. tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2014

De3Guldklumper

LineSchack skriver:

Hej de damer

Det er min datters anden fastalavn, mem første hvor hun skal klædes ud. Og hun ELSKER kaj fra kaj og andrea. Og jeg tænkte på om nogle vidste om man kan få sådan et kostume og i såfald hvor?.. tak for hjælpen

I de 6 år jeg har handlet fastelavnskostumer er jeg aldrig faldet over et kaj kostume så tror ikke der er andet for end at finde en som kan sy det for dig eller selv igang med det

Anmeld

10. januar 2014

VIPpigen

Jeg ville lave en grøn jumpsuit og lave lidt ekstra, så den ligner kaj, og måske købe Andrea som hånddukke, som han kan have med, så folk kan se sammenhænget

Anmeld

10. januar 2014

LineSchack

Pylle3 skriver:

I de 6 år jeg har handlet fastelavnskostumer er jeg aldrig faldet over et kaj kostume så tror ikke der er andet for end at finde en som kan sy det for dig eller selv igang med det

Øvvv... men du har nok ret kan hellere ikke se at det nogensinde har eksiteret. Må nok bare finde et andet, det ville være synd for stoffet hvis jeg overhovedet prøvede. Tak for svar

Anmeld

10. januar 2014

LineSchack

VIPpigen skriver:

Jeg ville lave en grøn jumpsuit og lave lidt ekstra, så den ligner kaj, og måske købe Andrea som hånddukke, som han kan have med, så folk kan se sammenhænget

Rigtig god ide. Ville ønske jeg var så kreativ. Men jeg kan virkelig ikke manorer hverkem symaskine eller nål og tråd. Må nok bare finde noget andet.
Tak for svar

Anmeld

10. januar 2014

De3Guldklumper

LineSchack skriver:

Øvvv... men du har nok ret kan hellere ikke se at det nogensinde har eksiteret. Må nok bare finde et andet, det ville være synd for stoffet hvis jeg overhovedet prøvede. Tak for svar

Kender det godt Jeg kan heller ikke bruge hverken symaskine eller knap sætte tråd i en nål.

Måske du skal søge lidt omkring på trendsales - der er mange der er dygtige til at sy de mest fantastiske ting

Anmeld

10. januar 2014

VIPpigen

LineSchack skriver:

Rigtig god ide. Ville ønske jeg var så kreativ. Men jeg kan virkelig ikke manorer hverkem symaskine eller nål og tråd. Må nok bare finde noget andet.
Tak for svar

Åh for Søren... Husker ikke altid at andre ikke er kreative på en symaskine

Og lavede da lige en fejl ved at kalde din datter for ham.... Hihi... Hmm, hvad med at finde en grøn jumpsuit, eller grønne bukser/leggins, og bluse, og tilføje lidt ekstra??

Anmeld

10. januar 2014

Janni.

Prøv google fastelavn frø, måske kommer der noget som du alligevel kan bruge. Vores søn er også vild med Kaj, jeg overvejer om han skal være en frø til fastelavn.

For ham er enhver frø nemlig Kaj, så frøen behøver ikke lige Kaj 100 % 

Anmeld

10. januar 2014

TNBC

LineSchack skriver:

Hej de damer

Argh kan kun finde et i størrelse 3-5år og det er for stort til din datter.

Anmeld

10. januar 2014

TNBC

Janni. skriver:

Prøv google fastelavn frø, måske kommer der noget som du alligevel kan bruge. Vores søn er også vild med Kaj, jeg overvejer om han skal være en frø til fastelavn.

For ham er enhver frø nemlig Kaj, så frøen behøver ikke lige Kaj 100 % 

Der er et kaj kostume str.3-5år inde på dba.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.