En anderledes kærligheds dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

594 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. juli 2009

BinaMor

ja nu er det snart på tide at jeg og min kæreste får en aften for os selv. det har vi aldrig prøvet siden gabbie kom for 15 måneder siden.. men.. hvad skal vi lave??

biograf? så snakker vi jo ikke sammen
ud og spise? lidt for normalt.. vi spiser tit ude MED gabbie.
skovtur.. gør vi hele tiden...

hvad laver man som kærester ellers alene?? vi plejer jo altid tage hende med når vi skal ud og hygge os..'

nogle idéer til en sjov og anderledes dag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2009

oo

hvor er det I bor henne?

Anmeld

30. juli 2009

Pia

Hva med en tur i svømmehal først.
Det er så hyggeligt og ligge der og slappe af og nyde hinanden.
Derefter ud på en lille hyggelig cafe og så evt leje en rigtig god hygge film med hjem.
Eller også kan i jo tage noget lækkert mad med hjem og nyde sammen med filmen.
Ellers kan i jo også tage en nat på hotel, lidt væk fra det hele og så få room service og nyde maden i sengen og senere hinanden

Pia

Anmeld

30. juli 2009

ivfmarie

noget kulturelt? Har ikke ikke et eller andet seværdigt i nærheden?
Måske en guidet tur på et museum? Eller en endagstur med en fiskekutter?

Marie - ideforladt...

Anmeld

30. juli 2009

BinaMor

Tjuhl skriver:

hvor er det I bor henne?

mellem herning og holstebro

Anmeld

30. juli 2009

BinaMor

Pia skriver:

Hva med en tur i svømmehal først.
Det er så hyggeligt og ligge der og slappe af og nyde hinanden.
Derefter ud på en lille hyggelig cafe og så evt leje en rigtig god hygge film med hjem.
Eller også kan i jo tage noget lækkert mad med hjem og nyde sammen med filmen.
Ellers kan i jo også tage en nat på hotel, lidt væk fra det hele og så få room service og nyde maden i sengen og senere hinanden

Pia

hotel lyder lækkert

meeeeen vil helst have bebs hjem til nat

Anmeld

30. juli 2009

oo

sabina22 skriver:

mellem herning og holstebro

aaaaah! jeg kender overhovedet ikke jylland, og slet ikke midtjylland (er det ikke det det hedder?)

hm!

men jeg håber I får en rigtig dejlig kærlighedsdag uanset hvad (det tror jeg nu nok I gør, I virker altid meget meget glade for hinanden ud fra dine indlæg)

Anmeld

30. juli 2009

Pia

sabina22 skriver:

hotel lyder lækkert

meeeeen vil helst have bebs hjem til nat

Det var jo så netop derfor jeg forslog hotel for at i fik en hel nat for jer selv..
Kan huske første nat vi var helt alene efter at vi havde fået Lærke ( hun er 3 nu)
Syntes det var super skønt at have en hel nat , hvor man ikke skulle tænke på den lille og så bare vågne om morgene bare os to.

Men kan da godt forstå det er svært og undvære den lille..

Pia..

Anmeld

30. juli 2009

BinaMor

Tjuhl skriver:

aaaaah! jeg kender overhovedet ikke jylland, og slet ikke midtjylland (er det ikke det det hedder?)

hm!

men jeg håber I får en rigtig dejlig kærlighedsdag uanset hvad (det tror jeg nu nok I gør, I virker altid meget meget glade for hinanden ud fra dine indlæg)

hihi.. tak.. det er vi også

Anmeld

30. juli 2009

BinaMor

Pia skriver:

Det var jo så netop derfor jeg forslog hotel for at i fik en hel nat for jer selv..
Kan huske første nat vi var helt alene efter at vi havde fået Lærke ( hun er 3 nu)
Syntes det var super skønt at have en hel nat , hvor man ikke skulle tænke på den lille og så bare vågne om morgene bare os to.

Men kan da godt forstå det er svært og undvære den lille..

Pia..

ja jeg glæder mig ogsåmen føler ikke jeg er HELT parat. jeg tror jeg hele tiden vil tænke på om hun er vågen? og de tar hende op? er hun sulten.. osv osv.. hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.