Ja, det vrimler med spørgsmål fra mig, men ikke 2 af mine cyklusser har været ens siden jeg stoppede p-piller i maj 2013.

Jeg forventede mens senest i dag. Da jeg tørrede mig efter toiletbesøg til middag, var der lidt gammelt, mørkebrunt blod på papiret. Har lige været på toilettet, og der var der helt frisk blod på papiret, dog kun nok "til en tørring". Er det normalt, at man bløder helt frisk blod ved mens??? Det er ikke første gang, jeg oplever frisk blod siden p-pille stop, har både oplevet det en uge før mens og en uge efter.
Kort opridset, så har jeg haft lidt graviditetssymptomer siden æl (bryster, kvalme, oppustet), og har konstateret, at mine slimhinder i skeden er MEGET hævet og har været det i lidt over en uge, samt har haft en tyngende fornemmelse.

Kan den friske blod være tegn på abort?

Har ikke de normale menstruationsgener (men hvad er efterhånden normalt?!

), men mere trækninger ud i hofterne/æggestokkene. I skrivende stund er jeg ret oppustet og spændt i venstre side af underlivet/øm i venstre hofte, sådan som jeg mindes ligamentsmerterne ved graviditeten med min søn, men sådan har jeg haft det on/off i lidt under to uger i skiftevis højre og venstre side.
Skal siges, at jeg kun har testet negativ.
Kan blødningen have noget med mine meget hævede slimhinder at gøre?

Tænker også om denne og de øvrige gange, jeg har oplevet frisk blod, kan have været abort - ville jo egentlig bare være rart at vide, om jeg og min nye kæreste også kan lave børn...

Jeg går snart amok over, at det er forskelligt, hvad min krop gør, hver eneste måned!!!

Cyklus 27/28/35/30/28/31/27