Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er der nogen der har erfaringer med hvor slemt vejret er sidst i januar på Oslo båden?
Vi har bestilt en tur, og det er med den lille, og nu overvejer vi, om vi børn aflyse den?
Vi skal have vores datter på 3 måneder med, og vi ved ikke, hvordan hun vil tage turen..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mettefpigen skriver: Jeg har kun været med i oktober.. men tænker på at vejret de næste uger skulle blive dårligt med grader der føles som minus 20 grader, sne og stormende.. men ved ikke hvordan det vil føles på båden...
Jeg har kun været med i oktober.. men tænker på at vejret de næste uger skulle blive dårligt med grader der føles som minus 20 grader, sne og stormende.. men ved ikke hvordan det vil føles på båden...
Puha, tror det er bedst med en afbestilling da.. Tak for svaret!
M_V skriver: Vi var afsted, dog inden vi fik barn i en vintermåned (husker ikke hvilken).Der var meget bølgegang, og vi begge blev søsyge, og måtte droppe at spise, selvom vi havde betalt for det hjemmefra. Så jeg ville vente til foråret.
Vi var afsted, dog inden vi fik barn i en vintermåned (husker ikke hvilken).Der var meget bølgegang, og vi begge blev søsyge, og måtte droppe at spise, selvom vi havde betalt for det hjemmefra. Så jeg ville vente til foråret.
Tror vi hellere må afbestille!
Tak for svaret!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128