Lexibook fra BR

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

931 visninger
6 svar
2 synes godt om
9. januar 2014

Alexander&Lærke

Nogen som kender denne type tablet? Vores datter på 2,5 er blevet meget glad for vores iPad. Det er også fint, problemet er bare at vores søn på 6 også meget gerne vil sidde med den. Så når den ene sidder med den, er den anden meget sur og det ender som regl med skrig og skrål. 

Derfor søger vi nu en mindre tablet som hun kan sidde med og som er lidt mere robust end ipaden. 

Jeg har set denne lexibook i BR og tænker om den er god/kan anbefales? den er sat ned i øjeblikket til 799,-

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2014

Alexander&Lærke

Slet ikke nogen som har denne? Eller er jeg bare for uheldig med at få svar tilbage. 

Anmeld

10. januar 2014

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Alexander&Lærke skriver:

Nogen som kender denne type tablet? Vores datter på 2,5 er blevet meget glad for vores iPad. Det er også fint, problemet er bare at vores søn på 6 også meget gerne vil sidde med den. Så når den ene sidder med den, er den anden meget sur og det ender som regl med skrig og skrål. 

Derfor søger vi nu en mindre tablet som hun kan sidde med og som er lidt mere robust end ipaden. 

Jeg har set denne lexibook i BR og tænker om den er god/kan anbefales? den er sat ned i øjeblikket til 799,-

Jeg kan godt anbefale den.. 

Anmeld

10. januar 2014

Kamulla

Min søn på snart 6 år har lige købt en lexibook master 2... Den er fin nok... Dog gad jeg godt til den pris at den havde de spil som der eks er på google play... Det har den ikke og sønnen elsker ramasjang mysteriet, skylanders mm

Anmeld

10. januar 2014

Alexander&Lærke

Tak for svar vi nu være ude og købe en og håber den falder i god jord ligeså iPAd en. Indtil videre kalder hun den den lille iPad. 

Anmeld

10. januar 2014

LineSchack

Alexander&Lærke skriver:

Min datter fik en i julegave men blev så skuffet. Jeg var så, så helfig at den gik i udu så jeg ku bytte den til en kurio. Men håber i blir glade for den...

Anmeld

11. januar 2014

BabyMus

Kender den ikke selv, men kan huske at der er lavet et indlæg om det på denne blog, så har lige fundet linket til dig.

http://pyntemyntheogmor.blogspot.dk/2013/12/barnets-egen-tablet-skide-go-julegave.html

Åh, ser lige I har købt en. Så behøver du nok ikke at læse indlægget, eller det kan du selvfølgelig gøre hvis du stadig gerne vil høre om den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.