Konfirmation.... Ideer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.096 visninger
4 svar
1 synes godt om
9. januar 2014

anjamichell@gmail.com

Nogen der har gode ideer til konfirmation??

Min dreng skal konfirmeres så jeg søger lidt inspiration...

Bordpynt, blomster, sange, underholdning osv

Gerne billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2014

Kløver

Måske et tema hvor bordpynten matcher, der kunne også være friske farver hvor farver går igen i blomster, bordpynt, servietter, måske en flot bordløber. Blomster kunne sagtens bære feks hyacinter i hyacint vaser, hvor man tager feks 2 farver blå ståltrådsnet, som krølles og kommes i vandet

Underholdning kunne være en jukeboks
Sang som alle kender, hvor alle dem som feks har profil på facebook synger med på de linjer og rejser sig op, det kan være flere ti g, feks, har fået en fart bøde, er musikalsk, bruger briller, dyrker motion, laver håndarbejde, kan lave mad osv meget underholdende

Hvis eer er flere yngre gæster med kan lave nogle hold som skal spille ballon, hvor man har toiletruller for øjnene, lille præmie til vinder holdet

Alt efter budget kan man også leje nogle sumodragter, det er både sjovt for dem som ser på og dem som prøver

Anmeld

9. januar 2014

*Pingvinen*

anjamichell@gmail.com skriver:

Gerne billeder

Til vores den største drengs konfirmation havde vi mørke grå duge og limrgrønne servietter. Ogsp havde vi kaktusser på borderne, som var plantet i forskellige str blanke blikdåser og havde limegrønne bloklys.

Så faktisk bragende godt ud

Til vores anden dreng havde vi mere strandtema. Havde hvide duge på og mørkeblå servietter. Bordpynten vat strandsand i bunker på ca 20x20 cm hvor der var sat to mørkeblå bloklys i og nogle typiske strandpynt fx dten, skaller, reb, træ osv.

Anmeld

12. januar 2014

anjamichell@gmail.com

Det var ikk mange svar.... Men gode dem der kom 

Anmeld

12. januar 2014

MortilElias2010

anjamichell@gmail.com skriver:

Gerne billeder

http://www.selskabslegeogindslag.dk/indslag-til-konfirmation-masser-af-ideer-til-lege 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.