Nuvoryn slankepiller (hjemmeside) tror I på det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

545 visninger
5 svar
3 synes godt om
9. januar 2014

Anonym trådstarter

Godaften

Har været inde og læse lidt om slankepiller også kom der de her nuvoryn slankepiller frem. Jeg overvejer at købe slankepiller og tage dem med en ny kost og træning.

Men for at opnå hurtigere resultat. Men ville i tro på det der står?

Og nogle der kender pillerne eller har prøvet dem?

Og på før og efter billederne af de folk der har taget de piller? Linker til hjemmesiden så kan i se den.

Og skriver anonym dda jeg ikke har lyst til at hele verden kender til mine overvejelser

http://www.nuvoryn-dk.com/?gclid=CImwzPHO8bsCFYNf3 godQkMAQg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2014

M &.I

Anonym skriver:

Godaften

Har været inde og læse lidt om slankepiller også kom der de her nuvoryn slankepiller frem. Jeg overvejer at købe slankepiller og tage dem med en ny kost og træning.

Og på før og efter billederne af de folk der har taget de piller? Linker til hjemmesiden så kan i se den.

Og skriver anonym dda jeg ikke har lyst til at hele verden kender til mine overvejelser

jeg tror ikke på slanke piller, vil hellere spise sund, det er spil af penge ... 

Anmeld

9. januar 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Godaften

Kort og godt: Nej.
Du må i gang med kostomlægning og motion.
Personerne på billederne er betalt for det - og der er ingen garanti for, at de har indtaget en eneste pille.
Selv i lægens kommentar står der ikke, at der er videnskabeligt bevis for dette produkts virkning i slankeøjemed, men det er så nemt at narre penge fra folk, der har problemer i den ene eller den anden retning.

Der ER ingen nemme, holdbare løsninger.

Anmeld

9. januar 2014

ano14316

Anonym skriver:

Godaften

Nej!!!

Ville aldrig stole på noget som helst, der ikke opgiver et cvr nummer og en adresse på deres hjemmeside.

Desuden har "patricias" billeder optrådt i adskellige slankekurs kampagner og er nærmest = fusk..

Anmeld

9. januar 2014

MorDk

Hold dig langt væk fra slankepiller medmindre du er så overvægtig at du har brug for en kickstarter.... MEN så skal du have din egen læge og evt. diætist ind over. 

Du kan risikerer at få blodpropper og andre slemme bivirkninger.... 

Anmeld

9. januar 2014

SjeBets

jeg tror simpelhen ikke på der er en pille der kan gøre man smider vægten så hurtig ..44 kg på 3 mdr .. ja ok ..

Jeg kender en der smed 40 kg på 4 mdr, men han motioneret også som en gal og spiste ingen stivelse som pasta, kartofler , brød eller ris og var en stor fyr da han begyndte så der var nok at tage af.  Og holdte sig på en diæt på omkring de 1200-1500 kcal om dagen 

Hvis det var så simplet at indtage sådan en pille så ville gastric banding vel være mindre brugt

Nej brug mere energi end du indtager er vejen frem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.