Hvad sker der lige???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. januar 2014

Anonym trådstarter

Min cyklus har ALTID lagt mellem 27 og 32 dage.
Jeg havde ægløsning for en uge siden og for et par dage siden fik jeg ømme bryster, som altid lige før mens, men det undrede jeg mig jo lidt over, da det ikke skulle komme endnu, og bekymrede mig over hvorfor min krop pludselig opfører sig sådan. Og ganske rigtigt, så er jeg begyndt at bløde i dag
Forstår det virkelig ikke, har aldrig blødt en uge efter æl før.
Andre der har oplevet det, hvor det ikke var sådan normalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg havde ægløsning for en uge siden og for et par dage siden fik jeg ømme bryster, som altid lige før mens, men det undrede jeg mig jo lidt over, da det ikke skulle komme endnu, og bekymrede mig over hvorfor min krop pludselig opfører sig sådan. Og ganske rigtigt, så er jeg begyndt at bløde i dag

Måske har din cyklus rykket sig 1 uge? Havde du positiv ægløsningstest?

Anmeld

9. januar 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Måske har din cyklus rykket sig 1 uge? Havde du positiv ægløsningstest?

Ja, det havde jeg og det passede også sammen med, at jeg plejer at kunne mærke det, men tester for æl også, for at være sikker. Vi har indtil videre været i gang siden sommeren 2012 uden held. Og aldrig har jeg oplevet dette, heller ikke før og heller ikke inden min første graviditet.

Anmeld

9. januar 2014

Tulipan

Anonym skriver:

Kan du være blevet gravid og så er det blevet afstødt meget hurtigt? eller også har du testet positivt nogle dage efter din ÆL, det kan man jo godt?

Anmeld

9. januar 2014

Anonym trådstarter

Tulipan skriver:

Kan du være blevet gravid og så er det blevet afstødt meget hurtigt? eller også har du testet positivt nogle dage efter din ÆL, det kan man jo godt?

Nej, det tvivler jeg på. Så skulle jeg have haft æl mens jeg stadig havde min sidste mens. For begyndte teste for æl flere dage inden den blev positiv.

Anmeld

9. januar 2014

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Ja det har jeg desværre prøvet hver måned i næsten 2 år,hvor vi prøvede at lave lillebror,og oplever det desværre igen her efter fødslen.

Problemet er at det gule legeme skrumper ind for tidligt,og man der med ikke producere nok af det graviditetsbevarende hormon progesteron,og slimhinden afstødes der med for tidligt,og en evt .tidlig graviditet vil gå til grunde i langt de fleste tilfælde.

Man kan få udskrevet crinone eller lutinus af egen læge,hvis det fortsætter i længere tid.

Anmeld

10. januar 2014

Anonym trådstarter

Mor_til_3_unger skriver:

Ja det har jeg desværre prøvet hver måned i næsten 2 år,hvor vi prøvede at lave lillebror,og oplever det desværre igen her efter fødslen.

Problemet er at det gule legeme skrumper ind for tidligt,og man der med ikke producere nok af det graviditetsbevarende hormon progesteron,og slimhinden afstødes der med for tidligt,og en evt .tidlig graviditet vil gå til grunde i langt de fleste tilfælde.

Man kan få udskrevet crinone eller lutinus af egen læge,hvis det fortsætter i længere tid.

Tak :-)
Det vil jeg skrive mig bag øret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.